Say HI to smart life – nowa kampania reklamowa marki Somfy

Informacja Prasowa - 08.05.2018
261

Say HI to smart life - nowa kampania reklamowa marki Somfy

7 maja w największych stacjach telewizyjnych i w Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Somfy, prowadzona pod hasłem „Say hi to smart life”. To połączenie oficjalnej premiery nowego produktu Somfy One z promocją rozwiązań smartHOME. Oprócz spotów reklamowych producent przygotował atrakcyjną ofertę sprzedażową na kompleksowe rozwiązania do zarządzania domem inteligentnym.

Spoty z wiosennej kampanii firmy Somfy emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP, Polsat i TVN oraz kilkunastu stacjach tematycznych. Reklamy pojawią się w dwóch wersjach: 10 i 15 sekundowej, a ich motywem przewodnim będzie praktyczne wykorzystanie systemów do zarządzania inteligentnym domem.

– To już szósta ogólnopolska kampania Somfy. Co roku wiosnę rozpoczynamy mocnym uderzeniem, a w tym roku mamy ku temu szczególną okazję – wprowadzamy na rynek nowy produkt z obszaru zabezpieczenia domu  – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska. – Jednocześnie w tej kampanii podkreślamy unikalne cechy naszej oferty. Wyróżnia nas to, że dzięki naszym rozwiązaniom  każdy może stworzyć od podstaw swój smartHOME, który będzie żył zgodnie z jego rytmem. Bo marka Somfy to zintegrowane rozwiązania i pełna gama realnych produktów, począwszy od napędów do osłon okiennych i bram, aż po systemy zdalnego sterowania przez internet urządzeniami domowymi.

                                                                                                                                                                                                             

Building Happiness
„Czym dla Ciebie jest szczęście?” –  to pytanie łączy serię spotów, które z nutką humoru pokazują, że nasz dom może być jeszcze bardziej komfortowy i bezpieczny dosłownie na wyciagnięcie naszego smartfonu. Bohaterką pierwszej serii spotów jest panna młoda pakująca w pośpiechu walizki przed podróżą poślubną. Z pomocą przychodzi jej Somfy One, rozwiązanie do inteligentnego zabezpieczenia domu, czyli kamera połączona z alarmem i czujnikiem ruchu.

Jego aktywacja to zaledwie kilka kliknięć w smartfonie, a w rezultacie możemy mieć stałą kontrolę nad naszym domem nawet pod naszą nieobecność. Somfy One łączy bowiem różnorodne elementy dozoru w jednym urządzeniu, które jednocześnie monitoruje mieszkanie, identyfikuje niebezpieczeństwo, uruchamia alarm w przypadku zagrożenia, by na końcu nagrać film ze zdarzenia.
W kolejnej serii spotów możemy przekonać się, że nie musimy odrywać rąk od kierownicy, by otworzyć bramę wjazdową. Centrala domu inteligentnego Connexoon z aplikacją Connexoon Access, która służy  do sterowania m.in. bramami wjazdowymi i garażowymi, drzwiami czy oświetleniem, ma wbudowaną funkcję geolokalizacji. Na podstawie sygnału GPS urządzenie określi naszą lokalizację, by tuż przed tym, jak podjedziemy pod dom, otworzyć nam automatycznie bramę – bez naszego udziału. Zaraz po tym, gdy bezpiecznie zaparkujemy auto na podjeździe, wszystkie bramy i drzwi zostaną zamknięte.

 

Twój pierwszy krok do inteligentnego domu już od 1299 zł

Kampania obala również mit o ogromnych kosztach, które ma nieść ze sobą instalacja rozwiązań smartHOMe. „Wbrew stereotypom, inteligentne technologie nie są zarezerwowane tylko dla luksusowych willi. Dzisiaj nawet najmniejsze mieszkanie można wyposażyć w funkcjonalne rozwiązania i urządzenia, którymi da się sterować za pomocą smartfonu, tabletu czy smartwatcha. Co więcej inteligentne technologie wpływają na zwiększenie komfortu i bezpieczeństwa w domu czy mieszkaniu, dzięki nim w łatwy sposób można kontrolować wydatki na energię” – komentuje Radosław Borkowski.

W wiosennej promocji Somfy można nabyć w cenie już od 1299 zł brutto zestawy do zarządzania domem inteligentnym: flagową centralę TaHoma® Premium wraz czujnikiem temperatury, sterowanym gniazdkiem wewnętrznym  oraz trzy pakiety Connexoon Access z napędami do bram przesuwnych i skrzydłowych, pilotem i fotokomórkami.  Szczegóły oferty promocyjnej dostępne są na stronie www.somfy.pl/promocje.

Kampania reklamowa, która potrwa do 10 czerwca, oprócz telewizji tradycyjnej obejmuje także telewizję internetową, kanały tematyczne oraz media społecznościowe i wsparcie PR. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy  Infinity Media. Kampanię w mediach społecznościowych oraz działania public relations wspierające kampanię prowadzi agencja The Imagine.

 

Comments

comments

261
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...