Rekordowa zbiórka Lidla dla WOŚP – pracownicy i klienci zebrali razem 3 000 000 zł

Informacja Prasowa - 16.01.2017
0

Rekordowa zbiórka Lidla dla WOŚP - udało się zebrać 3 000 000 złotych

Zakończył się 25. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Nadal trwa liczenie pieniędzy zebranych przez Fundację Jurka Owsiaka. Już po raz ósmy do charytatywnej zbiórki dołączył Lidl. Dzięki pracownikom, klientom i firmie Lidl Polska udało się zebrać 3 000 000 złotych, bijąc ustanowione rekordy z lat ubiegłych.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zbierała w tym roku fundusze na rzecz zakupu urządzeń medycznych dla ratowania życia i zdrowia dzieci na oddziałach ogólnopediatrycznych oraz dla zapewnienia godnej opieki medycznej seniorom. Już ósmy raz firma Lidl Polska grała razem z WOŚP. W ponad 600. sklepach Lidl w całej Polsce pojawiły się kolorowe, orkiestrowe puszki. W okresie od 9 do 15 stycznia udało się zebrać aż 3 000 000 złotych. Łącznie sieć Lidl Polska przez osiem lat wspólnego grania przekazała na rzecz Orkiestry aż 14 000 000 milionów złotych!

Chcielibyśmy serdecznie podziękować naszym wspaniałym pracownikom, którzy przez cały tydzień, począwszy od 9. stycznia, aż do samego dnia finału, zbierali pieniądze we wszystkich sklepach Lidl w Polsce do specjalnie oznakowanych puszek, które wprost pękały w szwach dzięki niebywałej hojności naszych klientów – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.

To jednak nie koniec zbiórki pieniędzy dla Orkiestry – cały czas można starać się o zwycięstwo na charytatywnych aukcjach Allegro, gdzie do wygrania jest dzień spędzony na planie z Mistrzem Cukiernictwa, ambasadorem Kuchni Lidla ­– Pawłem Małeckim. Licytować można także podwójne zaproszenie na wyjątkową kolację przygotowaną i zaserwowaną przez samego Karola Okrasę. Przedmiotem licytacji są także książki „Kuchnia Polska wg Karola Okrasy” oraz „Kuchnia Polska wg Pawła Małeckiego” z autografami autorów oraz grafiki Andrzeja Pągowskiego.

Serdecznie zapraszamy do trwających licytacji, aby razem z Lidlem wspomóc Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

Zobacz też:

Wielkie wspólne granie po raz ósmy – Lidl Polska wspiera 25. Finał WOŚP!

Comments

comments

0
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...