Raport Mobile 2018 od IAB

Redakcja PR - 29.10.2018
160

Podsumowanie wyników badania zrealizowanego przez Grupę Roboczą IAB Polska Mobile

Raport Mobile 2018  jest podsumowaniem kluczowych wyników z badania zrealizowanego w listopadzie 2017 roku, opatrzonym komentarzami partnerów badania oraz członków Grupy Roboczej IAB Polska Mobile.

Mobile to coraz bardziej dojrzały ekosystem. Wyniki ostatniego badania IAB Polska ukazują, że penetracja smartfonów wśród polskich internautów osiągnęła około 90%, intensyfikuje się korzystanie z usług w tych inteligentnych urządzeniach i otwierają się coraz większe możliwości marketingowe, nie tylko w obszarze komunikacji.

„Po raz pierwszy zrealizowaliśmy badanie IAB Polska Mobile w grudniu 2012 roku, który był przełomowy dla nadwiślańskiego rynku, gdyż zniósł kluczową barierę rozwojową dla potencjalnych użytkowników, – cenę. Operatorzy telefonii komórkowej udostępnili w promocjach inteligentne urządzenia oraz wprowadzili do ofert stosunkowo atrakcyjne pakiety pozwalające na korzystanie z internetu. Od tamtej pory w kolejnych badaniach obserwujemy jak dynamicznie dojrzewa i ewoluuje ten rynek” – komentuje Paweł Kolenda, Dyrektor ds. badań IAB Polska.

Z pełną treścią raportu można zapoznać się tutaj:

IAB Polska - Raport Mobile 2018

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...