Ranking najatrakcyjniejszych postaci dla marketingowców, zobacz kto znajduje się w czołówce

Redakcja PR - 31.07.2017
150

W badaniu MediaCom sporządzonym dla magazynu "Forbes", najbardziej atrakcyjną dla reklamodawców gwiazdą została Martyna Wojciechowska, na drugim -Doro

W badaniu MediaCom sporządzonym dla magazynu „Forbes”, najbardziej atrakcyjną dla reklamodawców gwiazdą została Martyna Wojciechowska, na drugim -Dorota Wellman. Podium zamyka piłkarz Jakub Błaszczykowski.

Celebryci oceniani byli w trzech kryteriach: popularność, autorytet oraz spójność z różnymi markami. Martyna Wojciechowska zdobyła łącznie 122 punkty. Dziennikarka obecnie pełni funkcję dyrektora programowego kanału Travel Channel. Swoją najnowszą współprace podjęła z marką Play, gdzie reklamuje ofertę roamingową i stan nielimitowany. Dorota Wellman zgromadziła 121 punktów. Dziennikarka TVN występowała wraz z Karolem Okrasą w reklamach sieci sklepów Lidl. Z Wynikiem 119 punktów na miejscu trzecim uplasował się Kuba Błaszczykowski – podobnie jak Wojciechowska występuje w reklamach Play.

Czwarte miejsce przypisano aktorce Barbarze Kurdej-Szatan oraz Dorocie Szelągowskiej (po 116 pkt). Kurdej-Szatan zaczęła swoją karierę od reklam Play, później grała w kilku serialach i filmach. Jest rozpoznawalna i lubiana. W rankingu przypisano jej bardzo dużo punktów za wiarygodność.

Prawdziwym zaskoczeniem była pozycja Roberta Lewandowskiego. Najlepszy polski piłkarz znalazł się dopiero na 12 pozycji. Argumentowano casno bonus casino to mniejszą już niegdyś wiarygodnością. Kapitan reprezentacji brał udział w bardzo wielu kampaniach marketingowych, jego postać była zbyt mocno eksploatowana, głównie przed mistrzostwami Europy we Francji.

Końcówkę zestawienia zamykają: Wojciech Cejrowski 111 punktów, Agata Kulesza, Marcin Dorociński, Beata Tyszkiewicz, Maciej Stuhr i Katarzyna Bujakiewicz 110 punktów. Szymon Hołownia i Adam Małysz po 109 punktów. Ostatnią lokatę zajęły Paulina Sykut-Jeżowska i Katarzyna Zielińska. Panie zdobyły po 108 punktów.

Comments

comments

150
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...