Radosław Wójcik Dyrektorem Kreatywnym w Arskom

Informacja Prasowa - 18.09.2019
48

Radosław Wójcik Dyrektorem Kreatywnym w Arskom

Od września 2019 roku Grupa Arskom buduje nowe kompetencje związane z kreacją oraz produkcją foto i wideo. To efekt połączenia ze spółką Creathink, która od 2012 r. świadczy usługi w zakresie planowania koncepcji kreatywnych. W Arskom powstało nowe stanowisko dyrektora kreatywnego, które objął Radosław Wójcik, do tej pory prezes Creathink.

 

Choć na piłkarskim rynku okienko transferowe jest już zamknięte, my nie zwalniamy tempa. Po dołączeniu do naszej grupy Michała Pola przyszedł czas na kolejne wzmocnienie. Wierzę, że poszerzenie kompetencji Arskom o szeroko rozumianą usługę kreacji idealnie wpisuje się w naszą strategię. Radek ma duże doświadczenie w pracy
z największymi brandami i cieszę się, że zdecydował się
do nas dołączyć, wnosząc całą spółkę Creathink do naszej struktury– komentuje Rafał Romaniuk, prezes Arskom. – To nie koniec wzmocnień w tym roku. Wkrótce poinformujemy o kolejnych– dodaje.

 

Creathink realizował projekty dla marek globalnych, takich jak: Coca-Cola Poland Services, Coca-Cola Hellenic czy Sanofi-Aventis. – Arskom to firma łącząca najlepsze cechy agencji reklamowych zajmujących się komunikacją. Jej sportowe DNA zadziałało na nas jak magnes, a gdy bliżej poznaliśmy zespół i liderów, wiedzieliśmy, że wspólnie możemy stworzyć projekt, który wprowadzi usługi komunikacji marketingowej na wyższy poziom– mówi Radosław Wójcik, dyrektor kreatywny Grupy Arskom.

 

W planach na najbliższą przyszłość mamy rozbudowę działu kreacji, zarówno w obszarze designu, jak i koncepcji kreatywnej. Kolejnym etapem będzie wprowadzenie usługi corporate identity dla małychi średnich przedsiębiorców.

 

Comments

comments

48
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...