Publicum z nowymi klientami

Jerzy Ciszewski - 09.04.2019
299

Publicum z nowymi klientami

Publicum z nowymi klientami

 Białostocka agencja Publicum nawiązała współpracę z kolejnymi klientami. Od marca w portfolio agencji znalazły się: sieć gruzińskich restauracji Chinkalnia i Kraina Serów – pierwsza na polskim rynku franczyzowa sieć sklepów z serami.

 Wśród obowiązków agencji znajdą się: utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz doradztwo komunikacyjne, wizerunkowe, a także koordynacja działań promocyjnych.

Sieć gruzińskich restauracji Chinkalnia jest pomysłem duetu ze Wschodu. Receptury i kunszt kulinarny dań to zasługa kucharza Levana Meparishviliego, Gruzina z Kutaisi. W jego talent uwierzył Vadym Kostenko, przedsiębiorca z Ukrainy, który cztery lata temu zainwestował w pierwszy lokal we Lwowie. Wkrótce stało się to  miejsce wyjątkowe na mapie tego słynącego z doskonałej gastronomii miasta.  Obecnie w Polsce, na Ukrainie, Litwie i Białorusi działają 54 restauracje. W naszym kraju koncept najlepiej chwycił we Wrocławiu, gdzie do tej pory powstały już trzy lokale Chinkalni. Ale gruzińskiej kuchni jaką oferuje sieć można też spróbować w Krakowie, Kielcach, Warszawie, Szczecinie i Bielsku-Białej.

Kraina Serów – to sieć, która oferuje ponad 150 gatunków sera, z przewagą „holendrów”, wszystkie szlachetne, z historią i odpowiednim certyfikatem. To marka, która jako pierwsza na polskim rynku rozwija franczyzową sieć specjalistycznych sklepów z serami.

– Jest nam niezmiernie miło, że kolejne marki działające na zasadach franczyzy zaufały nam i powierzyły nam swój PR. W gronie naszych klientów są również inne topowe franczyzy takie jak: Makarun, Lody Bonano, Wytwórnia Lodów Polskich, Koku Sushi – mówi Janusz Mroczkowski, właściciel i dyrektor zarządzający Publicum PR.

Z ramienia agencji za działania dla nowych klientów odpowiadają Patryk Dziejma, Social Media Director,  a także Urszula Dąbrowska i Karol Skindzier.

 

Comments

comments

299
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...