Publicum z nowymi klientami
Publicum z nowymi klientami
Białostocka agencja Publicum nawiązała współpracę z kolejnymi klientami. Od marca w portfolio agencji znalazły się: sieć gruzińskich restauracji Chinkalnia i Kraina Serów – pierwsza na polskim rynku franczyzowa sieć sklepów z serami.
Wśród obowiązków agencji znajdą się: utrzymywanie relacji z mediami, prowadzenie profili w mediach społecznościowych oraz doradztwo komunikacyjne, wizerunkowe, a także koordynacja działań promocyjnych.
Sieć gruzińskich restauracji Chinkalnia jest pomysłem duetu ze Wschodu. Receptury i kunszt kulinarny dań to zasługa kucharza Levana Meparishviliego, Gruzina z Kutaisi. W jego talent uwierzył Vadym Kostenko, przedsiębiorca z Ukrainy, który cztery lata temu zainwestował w pierwszy lokal we Lwowie. Wkrótce stało się to miejsce wyjątkowe na mapie tego słynącego z doskonałej gastronomii miasta. Obecnie w Polsce, na Ukrainie, Litwie i Białorusi działają 54 restauracje. W naszym kraju koncept najlepiej chwycił we Wrocławiu, gdzie do tej pory powstały już trzy lokale Chinkalni. Ale gruzińskiej kuchni jaką oferuje sieć można też spróbować w Krakowie, Kielcach, Warszawie, Szczecinie i Bielsku-Białej.
Kraina Serów – to sieć, która oferuje ponad 150 gatunków sera, z przewagą „holendrów”, wszystkie szlachetne, z historią i odpowiednim certyfikatem. To marka, która jako pierwsza na polskim rynku rozwija franczyzową sieć specjalistycznych sklepów z serami.
– Jest nam niezmiernie miło, że kolejne marki działające na zasadach franczyzy zaufały nam i powierzyły nam swój PR. W gronie naszych klientów są również inne topowe franczyzy takie jak: Makarun, Lody Bonano, Wytwórnia Lodów Polskich, Koku Sushi – mówi Janusz Mroczkowski, właściciel i dyrektor zarządzający Publicum PR.
Z ramienia agencji za działania dla nowych klientów odpowiadają Patryk Dziejma, Social Media Director, a także Urszula Dąbrowska i Karol Skindzier.