Publicon wspiera start Aion Banku w Polsce. Zadba m.in. o Public Relations i Program Ambasadorski
Informacja Prasowa - 05.08.2021Publicon wspiera start Aion Banku w Polsce. Zadba m.in. o Public Relations i Program Ambasadorski
Publicon wspiera start Aion Banku w Polsce. Zadba m.in. o Public Relations i Program Ambasadorski
Wrocławska agencja Publicon poinformowała o współpracy z Aion Bankiem, który właśnie rozpoczął działalność operacyjną w Polsce. Publicon odpowiada za launch nowej marki oraz Public Relations w sektorze ekonomicznym i biznesowym. Zadaniem agencji jest również nadzór nad przebiegiem programu ambasadorskiego nowego banku.
Oferta Aion Banku jest skierowana do klientów indywidualnych, poszukujących korzystnych usług finansowych, których nie mogą znaleźć w swoich bankach. Aion Bank oferuje dostęp do najwyżej oprocentowanych kont oszczędnościowych w Polsce, platformy globalnych inwestycji i wymiany walut po kursie międzybankowym – wszystko to bez limitów i ukrytych kosztów. Wkrótce oferta zostanie także rozbudowana o produkty dla firm.
Czekaliśmy kilka miesięcy, żeby móc pochwalić się tą wiadomością – za nami pracowity okres przygotowań i planowania strategii na nadchodzący czas. Teraz, kiedy Aion Bank oficjalnie ogłosił start w Polsce, zabieramy się do pracy z dodatkową energią, bo to bez wątpienia jeden z najbardziej rewolucyjnych projektów bankowych ostatnich lat. Jestem dumny, że zespół Aion Banku zaufał właśnie nam – uznaję to za potwierdzenie silnych kompetencji Publiconu w zakresie komunikacji specjalistycznych produktów i usług – mówi Szymon Sikorski, CEO wrocławskiej agencji.
Szefem Aion Banku w Polsce został Karol Sadaj, który wcześniej pracował m.in. w Philip Morris, Google i Revolut Polska, gdzie w dużej mierze przyczynił się do sukcesu fintechu na krajowym rynku.
Publicon od dłuższego czasu wspierał nas w przygotowaniach do oficjalnego startu w Polsce – odpowiadał m.in. za media relations oraz wypracowanie strategii komunikacji Aion Banku. W ciągu tych kilku miesięcy wrocławski zespół dał się poznać z dobrej strony, wykazując się inicjatywą i dużą elastycznością. Z punktu widzenia marki, która wchodzi na mocno konkurencyjny rynek bankowy, to jedne z najważniejszych oczekiwań względem agencji – komentuje Karol Sadaj.
Za działania po stronie agencji odpowiadają Szymon Sikorski, Adrian Pokrywka oraz Barbara Szydłowska. Po stronie banku koordynacją działań komunikacyjnych zajmuje się Marta Zalewska. W ostatnich tygodniach o wejściu banku do Polski informowały m.in. Puls Biznesu oraz Forbes, gdzie rozmowa z założycielami banku stała się głównym tematem sierpniowego wydania magazynu. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.aion.eu/pl.