Publicis Worldwide Poland ogłasza awanse i zmiany w strukturze kreatywnej

Informacja Prasowa - 10.01.2024
211

Publicis Worldwide Poland wspierąc biznes klientów, stawia na podnoszenie kompetencjo - awanse i zmiany struktury

W odpowiedzi na rynkowe zmiany, rozwój technologii i narzędzi oraz nowe wyzwania związane z większą liczbą zleceń projektowych od istniejących oraz nowych klientów, agencja Publicis Worldwide wprowadza zmiany w kreacji. Aby skutecznie wspierać biznes klientów, stawia na jeszcze większą agilowość w działaniu i dopasowanie właściwych kompetencji, a także rozwiązań do konkretnych zadań. W efekcie powyższych wyzwań na stanowiska Associate Creative Directorów awansują Tomasz Ziemiański i Paweł Murawski, dotychczasowi Creative Group Heads. Nowymi Creative Group Headami zostają Karolina Niedzielska-Gruca i Marek Górecki, a Joanna Bednarkiewicz obejmie stanowisko Creative Coordinator.

 

„Awanse w kreacji to odpowiedź na wyzwania biznesowe, ale przede wszystkim wynik naszego pozycjonowania Curiosity creates growth, które inspiruje ludzi do rozwoju. Lubimy nowe trendy, innowacje, narzędzia, które pozwalają tworzyć wyjątkowe doświadczenia klientów z markami. Dzięki ciekawości i nieograniczonym możliwościom, które daje nam model Power of One oraz dostęp do wiedzy i zasobów całej Grupy Publicis, a także dzięki współpracy z największymi dyrektorami kreatywnymi na świecie, tworzymy unikalne warunki do rozwoju kreatywnych talentów menadżerskich. Nasi liderzy są wszechstronni – to błyskotliwymi kreatywni, którzy przede wszystkim rozumieją biznes klientów. Wiem, że moi menadżerowi są dobrze przygotowani do pełnienia nowych ról, a awanse są potwierdzeniem naszej długoterminowej strategii i dowodem na to, że Publicis Worldwide jest miejscem, w którym można i warto budować swoją karierę” – powiedziała Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer w Publicis Worldwide Poland.

 

Tomek Ziemiański jako Associate Creative Director & Culture Lead i Paweł Murawski nowy Associate Creative Director & AI Lead będą wspierać Dagmarę Witek-Kuśmider w tworzeniu najwyższej jakości kreatywnej na rynku, wdrażaniu najnowszych trendów kulturowych i technologicznych.

 

Tomasz Ziemiański jest charyzmatycznym liderem i jednym z najczęściej nagradzanych kreatywnych na rynku. Jest współautorem wielu znanych kampanii dla BNP Paribas, Renault, Orange, Prudential, Nationale Nederlanden, Vectra, PGE, współautorem sukcesu fundacji K.I.D.S. i projektu „Najmłodszy Headhunter na Świecie” oraz pierwszego projektu w polskiej telewizji opartego o technologię deep fake „Kiepski case o szczepieniach”, docenionego przez KTR i Innovation. Na swoim koncie ma statuetki Cannes Lions, Mixx Awards Europe, Golden Drum, Cresta, Caples, Effie, Gerety Awards oraz wiele innych. 14 lat temu zaczynał karierę w reklamie w agencji Publicis, kontynuował  w Scholtz&Friends, aby powrócić w wielkim stylu w 2017. Od 2021 r. pełnił rolę Creative Group Heada.

 

Paweł Murawski jest ekspertem w dziedzinie AI, który rozwija w agencji narzędzia, procesy i produkty w oparciu o sztuczną inteligencję. Jest współautorem nagradzanej w KTR i Innovation kampanii „Kiepski case o szczepieniach” i wielokrotnym laureatem i finalistą konkursów kreatywnych Young Creatives Cannes i Young Creatives Eurobest, a także jurorem Kreatury. Na początku swojej kariery był związany ze środowiskiem startupowym, gdzie zajmował się głównie projektowaniem UI/UX. Od początku przygody z reklamą pracuje w Publicis, najpierw jako Art Director i Designer, a od 2021 jako Group Head. Od roku jest liderem kreatywnym Sanofi, a jeden z jego zespołów stworzył najczęściej nagradzany projekt w 2023 r. „The Liver Check”.

 

Karolina Niedzielska-Gruca, która objęła stanowisko Creative Group Head jest art directorką z 13-letnim doświadczeniem, a z Publicis związana jest od 8 lat. Na koncie ma nagrody takie jak: KTR, Golden Drum, Golden Arrow, Effie, Epica, Innovation, Mixx Awards, Kreatura, a także nagrodę za Kampanię Społeczną Roku. Jej projekty trafiły również na shortlisty Cannes Lions i Clio Award. Pracowała dla klientów z różnych branż, m.in. Orange, L’Oréal, BNP Paribas, Oreo, PZU, Unilever, Nikon, Kompania Piwowarska, Sanofi czy Nice To Fit You. W wolnych chwilach nie rozstaje się ze szkicownikiem, jest cenioną ilustratorką. Jej projekty można oglądać i na ścianach galerii, i na ubraniach polskich marek modowych. Inspiracje zarówno do reklamy, jak i ilustracji czerpie z albumów (których ma za dużo) i stron z trendami (od których trudno ją oderwać). Wiedzę zdobywała na katowickim ASP, a także w czasie licznych kursów, m.in Experimental Fashion Drawing Course w prestiżowym Central Saint Martin London.

 

Marek Górecki, nowy Creative Group Head jest socjologiem, który pracuje w Publicis Worldwide jako Senior Copywriter od 2021 roku. Związany był wcześniej z agencjami. LiquidThread, Heart & Brain, Bees & Honey, OS3/H2O. Na swoim koncie ma realizacje m.in. dla Media Markt, TVN, BRW, Wonga, Coca-Cola, Bakalland, Grupy Żywiec, Browaru Lubelskiego, Stock Spirits Group oraz Leclerc. Jest niezwykle uzdolnionym i ambitnym kreatywnym. Doskonale rozumie trendy i wyzwania, przed którymi stoją klienci. Styl pracy Marka i jego otwartość i wszechstronność są esencją agilowego stylu działania Publicis. Podobnie jak Karolina od roku przygotowywał się do roli menadżera, prowadząc samodzielnie zespoły projektowe i pilotując z sukcesem projekty przetargowe.

 

Do nowych zadań Joanny Bednarkiewicz na stanowisku Creative Coordinator będzie należał kreatywny nadzór nad komunikacją Fundacji K.I.D.S. i koordynowanie procesów konkursowych. Joanna jest bardzo doświadczoną liderką, ma na swoim koncie nagrody i wyróżnienia KTR, Innovation, Golden Drum oraz Effie. Ostatnio razem ze swoim zespołem stworzyła kartkę świąteczną Grupy Publicis i fundacji opartą o ideę eAI (emocjonalnej sztucznej inteligencji), koordynowała przygotowania do międzynarodowej konferencji European Pediatric Days K.I.D.S., jest też pomysłodawczynią „Kiepskiego Case’u o szczepieniach” i znaną mentorką młodych kreatywnych talentów. W 2022 roku była jurorką w konkursie Genius Universitatis.

 

Z agencją po 7 latach współpracy rozstaje się Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy Creative Group Head. Decyzja związana jest z jego nowymi wyzwaniami zawodowymi.

 

„Dziękuję Bartkowi za każdy dzień wspólnej pracy, jego niezwykły profesjonalizm i geniusz kreatywności oraz za to, że zawsze stał na straży wysokiej  jakości kampanii tworzonych dla naszych klientów. Cieszę się, że nasza agencja jest miejscem, które pozwala tak pięknie rozwinąć skrzydła. Życzę Bartkowi powodzenia i bardzo mocno trzymam kciuki za jego kolejne sukcesy.” – powiedziała Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer w Publicis Worldwide Poland.

 

Konsekwencją tworzenia nowej struktury i wyzwań jest otwarcie procesów rekrutacyjnych w dziale Kreacji. W najbliższym czasie do Publicis Worldwide dołączą Senior Copywriter, UX writer i ambitny team kreatywny: art director i copywriter. Agencja otwiera też rekrutacje na juniorów, którzy chcieliby mieć znaczący wpływ na tworzenie mocnych i kultowych marek.

Comments

comments

211
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...