Agencja Public Dialog wygrała Project of The Year 2016 organizowany przez International Public Relations Network (IPRN)
Public Dialog ze statuetką POTY 2016
Agencja Public Dialog wygrała Project of The Year 2016 organizowany przez International Public Relations Network (IPRN). To pierwsza nagroda POTY przyznana polskiej agencji.
Projektem roku został: The first Polish Classic Automotive Auction realizowany w 2015 roku przez Public Dialog dla Ardor Auction. W finale znalazło się 10 projektów m.in. z Włoch, Rosji, Wielkiej Brytanii, Kanady, USA i Polski. Spośród nich jury wybrało zwycięzców w kategoriach:
B2B: The McOnie Agency (GB) za projekt: Sezing the moment- Saving Lives for GAAW
B2C: JPA Health Communications (USA) za projekt: Putting the Care in Rare dla Chiasma
IPRN powstało w 1995 i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym świecie, pokrywając rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Australię. Łączny przychód z fee członków IPRN wynosi 200 mln USD.
W zrzeszonych firmach pracuje ponad 5000 specjalistów z obszaru komunikacji, którzy posiadając wiedzę na temat lokalnych rynków i globalny zasięg dla wszystkich klientów sieci gwarantują sprofilowane strategie i kampanie komunikacyjne.
Więcej informacji na: www.IPRN.com
Kontakt:
Marek Czarski
Public Dialog
(+48) 531 785 723
m.czarski@publicidalog.pl
Comments
