Przez zakupy do serc konsumentów – BrandLift zaskakuje nowymi kampaniami!

Informacja Prasowa - 07.03.2024
162

 #InPost_WalentynkoweNadania!

Agencja BrandLift kontynuuje swoje kreatywne podejście do influencer marketingu, łącząc siły z dwiema cenionymi markami związanymi z e-commerce. Przedstawiamy najnowsze kampanie, które mają za zadanie trafić prosto do serc konsumentów.

Najnowsze kampanie BrandLift, z udziałem marek InPost i Answear, są odpowiedzią na potrzeby klientów, którzy oczekują prostych i szybkich zakupów. Doświadczenie agencji w tworzeniu nieszablonowych kampanii influencerskich pozwoliło na zbudowanie trwałych relacji z odbiorcami i wzmocnienie pozycji marek w świadomości klientów.

 #InPost_WalentynkoweNadania!

BrandLift przygotowało dla firmy InPost prawdziwie romantyczną kampanię #InPost_WalentynkoweNadania!. W ramach działań influencerzy na Instagramie i TikToku pokazywali przygotowywania prezentów-niespodzianek dla swoich ukochanych i wysyłali je za pomocą aplikacji InPost. Celem kampanii było nie tylko zachęcenie do celebrowania Walentynek, ale przede wszystkim pokazanie łatwości korzystania z aplikacji InPost, dzięki której konsumenci w kilku prostych krokach mogą nadać paczkę, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze. W działaniach wzięło udział 15 twórców, którzy wspólnie wygenerowali ponad ośmiomilionowe zasięgi. Wyświetlenia wideo osiągnęły 3 501 900, a Real Reach wyniósł 255% zakładanej wartości.

Odkrywaj świat trendów modowych

W tym roku BrandLift aktywnie wkracza do świata e-commerce, działając także z innym liderem swojej kategorii. Answear.com to sklep internetowy, który umożliwia klientom niezapomnianą podróż po świecie trendów. Marka oferuje szeroką ofertę produkty – odzież, obuwie i dodatki – znanych firm. Influencerzy, którzy kochają eksperymentować z modą, zostali w ramach strategii BrandLift dla Answear zaproszeni do stworzenia indywidualnych kampanii. Na bazie swoich doświadczeń budowali scenariusze materiałów, które wpisywały się w ich komunikację. Dotychczas powstały kampanie o motywach #Love.Converse, Dia de Los Muertos!, #Blundstone_klasykastylu oraz #Answear_CAT, a to jeszcze nie koniec.

– Dynamiczny rozwój e-commerce oraz znaczący wzrost konkurencji wymaga innowacyjnych strategii marketingowych. Influencer to w dzisiejszych czasach najskuteczniejsze medium w obszarach konsumenckich opartych na rekomendacjach. Tik Tok czy Instagram to bardzo pojemna przestrzeń i pozwala na pełną prezentację atrybutów produktów, nawet w szczegółach. W kampaniach dla Answear skupiamy uwagę na odpowiednim doborze influencerów, modowych guru. Po wielu zrealizowanych kampaniach wiemy, że dla klienta najważniejsza jest naturalność twórcy, dlatego dokładamy starań w ich dopasowaniu do potrzeb marki i jednocześnie wspieramy influencerów w działaniu, ale pozostawiamy im dowolność w przygotowaniu scenariusza, bo oni najlepiej wiedzą, jak powinien prezentować się ich autentyczny content – mówi Karina Hertel, Partner Zarządzający BrandLift.

Agencja BrandLift, będąc zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami, wykorzystuje potencjał influencerów w kształtowaniu wizerunku marki Answear i dostarcza konsumentom niezapomniane doświadczenia zakupowe, trafiające prosto w serca miłośników mody.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...