„Prosto z Polski” – nowy piątkowy tygodnik „Gazety Wyborczej” 

Informacja Prasowa - 04.04.2024
113

Najciekawsze treści lokalne ze wszystkich miast będą publikowane w nowym tygodniku „Prosto z Polski

Od piątku, 5 kwietnia br. treści lokalne wracają do całego piątkowego nakładu „Gazety Wyborczej”. Najciekawsze treści lokalne ze wszystkich miast będą publikowane w nowym tygodniku „Prosto z Polski”, który będzie co tydzień trafiał do czytelników i czytelniczek „Wyborczej” w 10 regionalnych wydaniach. 

Dziennikarze „Wyborczej” w dużych i małych miastach przyglądają się lokalnej polityce, gospodarce, wymiarowi sprawiedliwości, kulturze, edukacji, turystyce, sprawom społecznym, ekologii czy architekturze. Są na miejscu ważnych wydarzeń, rozmawiają, analizują i wyciągają wnioski. Efektami ich pracy są znakomite reportaże, wciągające wywiady, poruszające śledztwa dziennikarskie i materiały interwencyjne, które od najbliższego piątku będzie można przeczytać w tygodniku „Prosto z Polski” w papierowym wydaniu dziennika.

– Lokalność to część DNA „Wyborczej”, a treści lokalne są ważnym elementem naszej oferty dla czytelników i czytelniczek. Od kwietnia za sprawą tygodnika „Prosto z Polski” wracają do wszystkich piątkowych wydań w formie najciekawszych tekstów z całego kraju – mówi Paula Skalnicka, szefowa redakcji lokalnych „Wyborczej”.

Od 5 kwietnia br. czytelniczki i czytelnicy papierowego wydania „Wyborczej” znajdą w tygodniku „Prosto z Polski” wybór najciekawszych tekstów z serwisów lokalnych Wyborcza.pl. Nowy tygodnik będzie ukazywał się wraz z wydaniami w Płocku, Radomiu, Olsztynie, Białymstoku, Zielonej Górze, Gorzowie Wielkopolskim, Opolu, Częstochowie, Kielcach, Rzeszowie i Lublinie. W dziewięciu największych miastach (Warszawa, Kraków, Wrocław, Katowice, Łódź, Poznań, Gdańsk, Szczecin, Bydgoszcz) treści lokalne w dalszym ciągu będą ukazywały się w piątkowych tygodnikach lokalnych.

W związku ze zmianami piątkowe wydanie „Wyborczej” zmieni swoją cenę i będzie kosztowało 9,99 zł.

Comments

comments

113
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...