PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne 

Informacja Prasowa - 03.02.2022
245

PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne 

PR dla NGO, czyli trendy komunikacyjne 

Opublikowano Trendbook PR, prognozujący jakie narzędzia i tematy będą najpopularniejsze w sektorze społecznym. Stworzyła go Agencja Propsy PR, zajmująca się obsługą organizacji pozarządowych i projektów społecznych, po to, aby pokazać NGO, jak docierać z tematami społecznymi do odbiorców. 

Zespół ekspertów_ek z Propsy PR, agencji dedykowanej organizacjom pozarządowym i projektom społecznym, pochylił się nad zjawiskami oraz oszacował w analizie jakościowej nadchodzące trendy, które będą aktualne w 2022 roku.

TrendBook podzielony jest na dwie kategorie: trendy według tematu i według narzędzi. Podejmowane tematy to kultura w mikroskali, post-Covid era, społeczeństwo oraz praca/biznes. Omawiane narzędzia to m.in. komunikacja włączająca, wideo, social media i influencerzy_ki. – Wraz z pracą i nauką hybrydową lub zdalną nastąpił wzrost aktywności użytkowników internetu. Coraz częściej spędzamy czas w sieci i poświęcamy go na to coraz więcej. Wśród trendów pod kątem narzędziowym zespół Propsy wyznaczył m.in. komunikację „od odbiorców do odbiorców” (coraz częściej marki będą korzystać z contentu przygotowanego lub inspirowanego klientami_kami), ultra real time marketing, standard posiadania napisów w nagraniach wideo w social mediach i większe zaangażowanie z mikroinfluencerami_kami – tłumaczy Anna Kiedrzyńska-Tui, dyrektor operacyjna Propsy PR.

Aby zdobyć bezpłatny Trendbook PR 2022, wystarczy wejść na stronę: https://propsypr.pl/trendbook-pr-2022/

Patronem medialnym TrendBooka jest serwis PRoto.pl. TrendBook PR 2022 został przygotowany z myślą o tych, którzy działają m.in. w relacjach publicznych, komunikacji zewnętrznej, promocji czy w relacjach z mediami.

Comments

comments

245
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...