Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z agencją Schulz brand friendly

Informacja Prasowa - 28.05.2019
10

Polskie Koleje Linowe rozpoczęły współpracę w social mediach z agencją Schulz brand friendly

Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła Zabierzemy Cię w góry!Podkreślany jest unikatowy charakter każdego z ośrodków należących do PKL, które wspólnie tworzą rozpoznawalną na rynku markę z ponad 80-letnią tradycją.

Agencja prowadzi komunikację na siedmiu profilach należących do Polskich Kolei Linowych na Facebooku. Wśród nich są: Kasprowy Wierch, Gubałówka, Palenica, Góra Żar, Mosorny Groń oraz Góra Parkowa. Działania rozpoczęły się także na dwóch kanałach na Instagramie – Polskich Kolejach Linowych i PKL Kasprowy.

PKL poprzez działania komunikacyjne umacniają postrzeganie spółki jako wszechstronnego, całorocznego operatora turystycznego, oferującego kompleksowe, atrakcyjne usługi klientom swoich ośrodków zarówno w sezonie letnim jak i zimowym.Budują także rozpoznawalność  wszystkich marek ośrodków i kolei należących do spółki jako nowoczesnych, atrakcyjnych dla szerokiej grupy klientów, świadczących całoroczne usługi sportowo-rekreacyjne wysokiej jakości, wyróżniające się pod względem poziomu obsługi klientów.

Chcemy, aby profile na Facebooku i Instagramie były naturalnym źródłem informacji i wymiany doświadczeń wśród osób odwiedzających ośrodki należące do PKL. Kanały social media są miejscem, w którym budujemy długotrwałą i obustronną relację z naszymi klientami, zwiększając przy tym zainteresowanie internautów górskimi wycieczkami i aktywnością w pięknych górskich lokalizacjach. Ułatwi to z pewnością spersonalizowana komunikacja i spójna identyfikacja wizualna naszych ośrodków – mówi Patryk Białokozowicz z zarządu Polskich Kolei Linowych.

Każdy z ośrodków turystycznych nalężących do PKL ma inny sposób komunikacji, łączy je jednak przemyślana identyfikacja wizualna, która jednoznacznie kojarzy się z marką operatora turystycznego jakim jest PKL. Ponadto na Facebooku i Instagramie realizowane są także działania crossowe, mające na celu wzajemne wsparcie ośrodków.

Tworząc strategię komunikacji zależało nam na tym, aby poszczególne profile prezentowały unikatowy charakter każdej z kolei, jednocześnie będąc integralną częścią większej, rozpoznawalnej marki. Takie podejście spodobało się Polskim Kolejom Linowym, dzięki czemu wygraliśmy przetarg i rozpoczęliśmy – mamy nadzieję – długofalową i pełną ekscytujących wypraw w góry współpracę – mówi Monika Popowska, Client Service Director w agencji Schulz brand friendly.

Zespół agencji Schulz brand friendly odpowiada za stworzenie strategii komunikacji i spójnej identyfikacji w mediach społecznościowych dla wszystkich ośrodków PKL, przygotowywanie treści, moderacje, konkursy oraz zakup mediów. Na profilach społecznościowych ośrodków Polskich Kolei Linowych znaleźć można atrakcyjne informacje, zdjęcia czy konkursy.

 

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...