string(102) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/19507_l2-1-980x500.jpg');"
string(76) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/08/19507_l2-1-980x500.jpg"
Polskie kampanie nominowane do Digital Communication Awards 2018
Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Wśród kampanii z Polski dwie nominacje otrzymała agencja MOSQI.TO, a jedną marka Budimex.
W kategorii Social Media Presence Digital Communication Awards nominację zdobył „Mural w Sieci” przygotowany przez Mosqi.to dla ING Banku Śląskiego. Kampania kierowana była do osób w wieku 18–24 lata. Agencja Mosqi.to ma szansę na nagrodę również w kategorii Social Media Campaign. Nominację zdobyła za projekt „Odrodzenie Leonarda”.
Budimex nominowany został za chat do rekrutacji (kategoria Employer Branding & Recruiting Campaign). Narzędzie stworzone przez start-up Emplocity miało za zadanie zatrudnić 1000 pracowników.
Nagrody w konkursie Digital Communication Awards 2018 wręczone zostaną 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.
Źródło: marketingprzykawie.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...