Polskie kampanie nominowane do Digital Communication Awards 2018

Redakcja PR - 22.08.2018
72

Polskie kampanie nominowane do Digital Communication Awards 2018

Do tegorocznego konkursu Digital Communication Awards zgłoszono 700 kampanii z całej Europy. Wśród kampanii z Polski dwie nominacje otrzymała agencja MOSQI.TO, a jedną marka Budimex.

W kategorii Social Media Presence Digital Communication Awards nominację zdobył „Mural w Sieci” przygotowany przez Mosqi.to dla ING Banku Śląskiego. Kampania kierowana była do osób w wieku 18–24 lata. Agencja Mosqi.to ma szansę na nagrodę również w kategorii Social Media Campaign. Nominację zdobyła za projekt „Odrodzenie Leonarda”.

Budimex nominowany został za chat do rekrutacji (kategoria Employer Branding & Recruiting Campaign). Narzędzie stworzone przez start-up Emplocity miało za zadanie zatrudnić 1000 pracowników.

Nagrody w konkursie Digital Communication Awards 2018 wręczone zostaną 28 września. Nominowanych czeka jeszcze jeden etap na drodze do zwycięstwa – live pitch w Berlinie.

 

Źródło: marketingprzykawie.pl

Comments

comments

72
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...