Polska marka TAKK z prestiżową nagrodą fotograficzną PDN Photo annual 2016

Redakcja PR - 02.06.2016
63

Kampania polskiej marki TAKK, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, została nagrodzona w najbardziej prestiżowym konkursie na świecie - PDN Photo Annual

Kampania polskiej marki biżuteryjnej TAKK, autorstwa Jacka Kołodziejskiego, została nagrodzona w najbardziej prestiżowym konkursie branżowym na świecie – PDN Photo Annual 2016.

Nagodzone fotografie prezentują, inspirowaną kosmosem, kolekcję APHELIUM Agnieszki Kuczyńskiej, właścicielki i projektantki marki TAKK. APHELIUM w języku astronomii oznacza najbardziej oddalony od słońca punkt orbity okołosłonecznej.

Motywem przewodnim wszystkich projektów Kuczyńskiej jest nauka. W ubiegłych sezonach główną inspirację stanowiła ziemia oraz jej właściwości fizyczne. W tym, projektantka spojrzała w gwiazdy, skupiając się na zjawiskach astronomicznych.

Zainteresowania Agnieszki Kuczyńskiej miały również wpływ na wybór materiałów, z których została zrobiona kolekcja. Ze srebra wykonano ręcznie naszyjniki oraz kolczyki, a jak dowodzą astrofizycy, to właśnie srebro było jednym z materiałów powstających w trakcie eksplozji Supernovy.

Oryginalny charakter kolekcji APHELIUM – ruchome, przestrzenne i niezwykle lekkie elementy – świetnie oddają zdjęcia autorstwa polskiego fotografa Jacka Kołodziejskiego. Podstawą pracy koncepcyjnej nad lookbookiem fotograf uczynił astronomiczne inspiracje projektantki – punkt najbardziej oddalony od słońca, kosmos, galaktyka, ciemność. Stąd zrodził się pomysł na niepowtarzalną wręcz teatralną charakteryzację modelki pomalowaną czarną, połyskującą farbą.

Zawsze staram się nadać moim fotografiom wyrazisty styl i charakter – mówi Jacek Kołodziejski – Proces twórczy wymaga ode mnie ogromnego skupienia podczas którego jestem niezwykle wymagający. Ważny jest dla mnie każdy element składający się na ujęcie – scenografia, praca z modelem i jego emocjami. Jak również post produkcja – w przypadku moich zdjęć jest kluczowa dla całego procesu.

Nagroda amerykańskiego miesięcznika fotograficznego PDN (Photo District News), którą w czerwcu 2016 Kołodziejski odbierze w Nowym Jorku, przyznawana jest co roku w 10 kategoriach. Zdjęcia do kampanii TAKK nagrodzone zostały w kategorii „Advertising/corporate work”, a nazwisko Jacka pojawiło się obok takich sław współczesnej fotografii jak Nadav Kander czy JR Artist.

Kolekcja APHELIUM dostępna jest w sprzedaży na stronie www.takk.pl

 

Comments

comments

63
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...