Po raz szósty nagrody dla najbardziej zasłużonych dla branży reklamowej

Informacja Prasowa - 13.10.2023
218

Tytuł przyznaje Zarząd KTR

Hall of Fame jest uhonorowaniem osób, które swoją pracą, oddaniem, talentem i kreatywnością od lat wnoszą szczególną jakość do branży reklamowej. Tytuł przyznaje Zarząd KTR. W tegorocznej edycji otrzymują go Martin Winther oraz Przemysław Trust Truściński.

Martin Winther – urodzony w 1974 roku w Arendal w Norwegii. Obecnie mieszka w Zurychu. Kreatywny lider z 23-letnim doświadczeniem w obszarach art direction, creative direction oraz komunikacji marketingowej. Martin ma ogromne doświadczenie w odkrywaniu i mentorowaniu kreatywnych talentów oraz budowaniu inspirujących środowisk pracy.

Członek zarządu Klubu Twórców Reklamy KTR od 2011 do 2018 roku oraz członek Art Directors Club Switzerland od 2020 roku. Laureat na najważniejszych festiwalach kreatywności na świecie: Cannes Lions, D&AD, Epica, Eurobest, Clio. Wielokrotnie nagradzany na KTR. Zwycięzca pierwszej edycji Young Creatives w Polsce.

„Martin jest trochę reklamą reklamy. Reklamą pracy w kreacji.” mówi Michał Kubik

FILM O MARTINIE

Przemysław Trust Truściński – (urodzony w 1970 roku) jest absolwentem wydziału grafiki łódzkiej ASP. Artysta uważany za jednego z najważniejszych polskich twórców komiksowych, w latach 90. XX wieku współtworzył stowarzyszenie twórców „Contur” i był współorganizatorem pierwszych konwentów i festiwali komiksowych w Polsce.

“Trust jest człowiekiem, który potrafi połączyć świat komercyjny, w którym my na co dzień funkcjonujemy, ze sztuką wyższą i misyjnością” – powiedział Michał Sęk

FILM O PRZEMKU 

Laureatami nagród poprzednich edycji Hall of Fame byli: Przemek Bogdanowicz, Kuba Pietrzak, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Sebastian Pańczyk, Marcin Mroszczak, Szymon Gutkowski, Paweł Kastory, Jarek Ziębiński, Darek Zatorski, Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Teresa Zielińska.

Laureaci otrzymają statuetki podczas Gali KTR, 16 października w Teatrze Polskim

Comments

comments

218
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...