Platforma TheSport.pl pozyskała inwestora. 1,5 mln zł na rozwój serwisu i sieci ambasadorów

Informacja Prasowa - 14.01.2022
29

Platforma TheSport.pl pozyskała inwestora. 1,5 mln zł na rozwój serwisu i sieci ambasadorów

Platforma TheSport.pl pozyskała inwestora. 1,5 mln zł na rozwój serwisu i sieci ambasadorów

TheSport.pl to nie tylko nowy serwis sportowy, lecz także grupa influencerów, uprawiających różne dyscypliny, których łączą wspólne wartości. W styczniu 2022 roku projekt pozyskał finansowanie od Piotra Dejneki, prezesa zarządu DFI sp. z o.o., a łączna kwota zainwestowana w platformę sięga 1,5 mln zł. W planach jest rozwój działu handlowego i pozyskanie kolejnego strategicznego partnera.

Pomysłodawcami platformy są Piotr Baran, prezes PCG SA, członek Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich, a także promotor sportu, oraz Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg w agencji PR Publicon, mogącej pochwalić się współpracą z m. in. Hubertem Hurkaczem i zawodnikami Orlen Teamu oraz od wielu lat promującą różnego rodzaju wydarzenia sportowe.

Od początku naszym założeniem było pokazywanie sportu z różnych perspektyw, łączenie go z biznesem, marketingiem i lifestylem. Nie zamierzamy się ścigać na newsy – tłumaczy Piotr Baran, jeden z założycieli serwisu.

Od startu do pozyskania inwestora… w 3 miesiące

Pozyskanie inwestora do projektu to kamień milowy. Warto zauważyć, że doszło do tego zaledwie 3 miesiące po uruchomieniu platformy, co jest relatywnie krótkim czasem.

Projekt TheSport.pl jest w mojej ocenie bardzo interesujący. W dzisiejszej strukturze mediów brakowało takiego miejsca, które łączyłoby sport z biznesem. Jestem przekonany o dużym potencjale tej platformy. Doskonale wpasowała się w moje prywatne cele – wykorzystywać doświadczenie w biznesie i rozwijać pasję do sportu. Wiem, że inwestując w tę ideę, mogę przenosić sprawdzone praktyki biznesowe do świata sportu i w ten sposób podnosić wartość projektu – tłumaczy Piotr Dejneka, Prezes Zarządu DFI sp. z o.o.

Sportowcy nie mogą być pustymi nośnikami reklamowymi

TheSport to obecnie platforma działająca w dwóch obszarach – portal internetowy oraz sieć sportowych influencerów, którzy reprezentują wartościowe cechy, godne przekazywania szerszemu gronu odbiorców.

Poprzez ten projekt chcemy nieść dalej wartości, którymi kierują się sportowcy. Pracujemy także nad tym, aby zapewniać naszym ambasadorom dobre warunki do dalszego rozwoju, aby nie musieli „sprzedawać się” jako puste nośniki reklamowe. Jako Publicon zapewniamy naszym sportowcom obsługę PR – dodaje Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon.

W gronie ambasadorów TheSport.pl znaleźli się: Robert Wilkowiecki – najlepszy polski thriatlonista, jeden z najlepszych na świecie, Mateusz Masternak – najlepszy polski pięściarz, Ola Król i Oskar Kwiatkowski – czołowi snowboardziści, którzy w lutym powalczą o medale olimpijskie w Pekinie, Zuza Witych – jedna z najlepszych freeriderek na świecie czy Bartek Przedwojewski – najlepszy polski biegacz górski. Platforma współpracuje także z Polską Agencją Antydopingową oraz ESE Entertainment, międzynarodową ​​firmą realizującą projekty z obszaru gamingu i esportu. To właśnie tego typu partnerstwa pozwalają serwisowi tworzyć merytoryczne i angażujące treści. W przygotowywanie artykułów angażują się zarówno sportowcy, jak i partnerzy serwisu.

Intensywny rok dla sportu

W platformę zainwestowano łącznie 1,5 mln złotych. Wsparcie Piotra Dejneki ma szansę zdecydowanie przyspieszyć rozwój platformy. W planach na 2022 rok jest m.in. rozbudowa działu handlowego oraz pozyskanie kolejnego partnera strategicznego, który jeszcze bardziej wzmocni portal oraz wesprze sportowców zgromadzonych w grupie TheSport.pl.

To bardzo dobry czas na rozwój tej platformy. Rok 2022 jest bardzo obfity w duże imprezy sportowe. Luty to zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie, w wakacje Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce i Siatkówce, a rok kończymy mundialem w Katarze. Kibic będzie mocno dopieszczony, a nasza idea jest taka, żeby mógł śledzić te zmagania jak najbardziej świadomie – podsumowuje Damian Filipowski, odpowiedzialny za redakcję TheSport.pl.

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...