Piotr Jamrogiewicz Dyrektorem ds. Rozwoju w K+PR

Informacja Prasowa - 08.03.2024
151

K+PR poszerza kadrę dyrektorską. Do zespołu dołączył Piotr Jamrogiewicz obejmując nowo utworzone stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju.

Piotr Jamrogiewicz jest związany z branżą od ponad 15 lat. Specjalizuje się w komunikacji usług i produktów biznesowych oraz doradztwie strategicznym w zakresie łączenia działalności biznesowej z Public Relations i Public Affairs. Przez ostatnie kilkanaście lat był autorem i współautorem strategii komunikacji i budowania narracji przywództwa opartego na wartościach dla takich marek, jak Microsoft, Schneider Electric, PZU, VW Financial Services, Uber, Anwim (Moya), Cisco, Adyen, Roche, Medtronic i innych. Ważnym kierunkiem jego działalności w ostatnich latach jest budowanie długofalowych strategii wokół zagadnień, które odpowiadają za obecny obraz świata. Zawierają się w tym zmiany gospodarki i społeczeństwa przy udziale technologii, transformacja energetyczna, a także zrównoważony rozwój wspierany przez technologie, ESG oraz budowanie społeczeństw informacyjnych w sposób włączający wszystkich.

 

Piotr odpowiada za rozwój oferty biznesowej i kompetencji agencji w nowych obszarach tematycznych, szkolenia oraz poszerzanie wiedzy w obszarze nowoczesnych technologii. Ponadto, do jego kluczowych obowiązków należy rozwój portfolio klientów agencji i współpraca z innymi spółkami Grupy w obszarze komunikacji zintegrowanej, a także wsparcie strategiczne zespołów oraz kluczowych klientów.

 

Z początkiem nowego roku podjęliśmy decyzję o wzmocnieniu zespołu doradców strategicznych w K+ PR, tworząc w strukturze agencji nowe stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju. Do współpracy zaprosiliśmy Piotra Jamrogiewicza, eksperta z ponad piętnastoletnim doświadczeniem, zdobytym w realizacji projektów PR dla czołowych marek globalnych. Jestem przekonana, że współpraca z Piotrem przyczyni się do jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju naszej agencji, otwierając K+ PR na nowe metody pracy oraz poszerzając nasze kompetencje, zwłaszcza w obszarze technologicznym – komentuje Anna Simon, CEO K+PR.

Comments

comments

151
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...