Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wybiera Walk

Informacja Prasowa - 06.07.2022
83

Agencja Walk rozpoczęła współpracę z firmą Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska

Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wybiera Walk

Agencja Walk rozpoczęła współpracę z firmą Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska, będącą producentem francuskich dermokosmetyków oraz farmaceutyków. Walk odpowiada za prowadzenie działań komunikacyjnych BTL oraz digital dla kilku gam produktowych Avène, w tym m.in. Eau Termale Avène, Hydrance, Tolérance Control, Cicalfate, XeraCalm A.D czy DermAbsolu.

 Współpraca pomiędzy Walk a Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska rozpoczęła się w pierwszym kwartale br. W jej zakres wchodzą zarówno  działania z segmentu BTL, merchandising,  jak i digital. Jest to m.in. wsparcie promocji, realizacja kampanii marketingowych, tworzenie materiałów dla aptek partnerskich oraz dodatkowe działania związane z komunikacją kilku gam produktowych.

Od wielu lat w Walk specjalizujemy się w komunikacji branży retail. Możliwość współpracy z jedną z największych grup farmaceutycznych na świecie oraz liderem na rynku produktów dostępnych bez recepty sprzedawanych w aptekach, jest nie tylko fantastycznym uzupełnieniem naszego portfolio, ale też możliwością wykorzystywania naszych dotychczasowych kompetencji przy jednoczesnym rozwijaniu nowych – komentuje Olga Chełchowska, Account Director w Walk.

Pierre Fabre jest drugim pod względem wielkości laboratorium dermokosmetycznym na świecie. W skład portfela grupy wchodzi szereg firm medycznych i międzynarodowych marek, takich jak: Pierre Fabre Oncology, Pierre Fabre Dermatologie, Eau Thermale Avène, Klorane, Ducray, A-Derma, Pierre Fabre Oral Care. Grupa wytwarza ponad 95% swoich produktów we Francji, zatrudnia prawie 9500 osób na całym świecie i sprzedaje artykuły w 115 krajach.

Jesteśmy w Walk aktualnie na ostatnim etapie przeprowadzania gruntownych zmian strukturalnych łączących kompetencje, które do tej pory były u nas podzielone. Już niebawem szeroko o nich poinformujemy. Jestem przekonany, że m.in. właśnie ten krok pozwala nam na dostarczanie jeszcze lepszych rozwiązań takim Klientom jak Pierre Fabre – podsumowuje Piotr Sroka, Client Service Director w Walk.

Comments

comments

83
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...