PAYBACK sprawdził, jak Polacy obchodzą urodziny. Wyniki badania

Informacja Prasowa - 29.08.2019
223

PAYBACK sprawdził, jak Polacy obchodzą urodziny. Wyniki badania

Z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku, PAYBACK postanowił sprawdzić, jak Polacy obchodzą urodziny. Z kim najczęściej je spędzają? Wolą duże wyjścia czy są domatorami? Jakie kwoty wydają na ten cel? Przedstawiamy wyniki naszej ankiety.

Większość z nas chętnie świętuje urodziny. Pomimo ogólnego przekonania, że imieniny są dla Polaków równie ważnym wydarzeniem, tylko co trzeci ankietowany zadeklarował celebrowanie obu tych okazji. Niezależnie od wieku, urodziny przynoszą nam przede wszystkim radość, niektórym także podekscytowanie ze zbliżających się przygotowań do świętowania. Jest to w końcu szczególny dzień w roku, w którym możemy zapomnieć o troskach i cieszyć się nim w gronie najbliższych.

Rodzinnie, w domowym zaciszu

Jak się okazuje, to właśnie z rodziną najchętniej spędza urodziny aż trzy czwarte Polaków. Na wyjątkowe szaleństwa z przyjaciółmi z okazji tego dnia decyduje się mniej niż połowa ankietowanych. Huczna impreza „na mieście”? Nic z tych rzeczy! Spotkania urodzinowe organizujemy najczęściej w domu (61% wskazań). Tylko co piąty z nas świętuje ten dzień w restauracji czy klubie.

*Pytanie wielokrotnego wyboru

Choć jest to specjana okazja,nie lubimy wydawać zbyt dużych sum pieniędzy. 40% respondentów skłonne jest poświęcić na ten cel od 200 do maksymalnie 500 zł. Z pewnością uroczystość w modnym lokalu wygenerowałaby znacznie większe koszty, a tylko nieliczni (14%) wydają ponad 500 zł.

Lubimy jubileusze

Szczególnie lubimy obchodzić swoje okrągłe urodziny. Dla ponad połowy z nas to ważny moment w życiu, który chce zapamiętać i chętnie go świętuje.

 

Bardzo podobnie jest z firmami. PAYBACK obchodzi właśnie swoje 10-lecie. Z tej okazji – my również specjalnie dla naszych przyjaciół – uczestników Programu przygotowaliśmy specjalne niespodzianki. Chcielibyśmy wspólnie dzielić się urodzinową radością i zachęcać wszystkich, by dawali się nagradzać dzięki karcie PAYBACK, którą można mieć w telefonie lub w portfelu, a punkty wymieniać na nagrody lub zakupy u naszych Partnerów– mówi Katarzyna Grzywaczewska dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.

 

PAYBACK Opinion Poll

Powyższe badanie zostało przeprowadzone na uczestnikach Programu PAYBACK w dniach 1-4 lipca 2019 r. metodą ankiety online na grupie 643osób. Grupa badawcza w wieku 18-65 lat dobrana została tak, aby odpowiadać strukturze demograficznej kraju.

PAYBACK Polska

Jesteśmy największym multipartnerskim Programem Bonusowym w Polsce – punkty PAYBACK aktywnie zbiera już 8,4 miliona osób. Umożliwiamy im to za pomocą plastikowych kart i nowoczesnej aplikacji. Nagradzamy konsumentów, aby czerpali dodatkową radość z zakupów i doświadczeń z różnymi markami. Wspieramy naszych partnerów w realizacji celów sprzedażowych, budując trwałe relacje z ich klientami.

Dzięki skali działania oraz narzędziom Big i Smart Data skutecznie pomagamy firmom wzmacniać ich pozycję na rynku. Pogłębione dane o zwyczajach zakupowych pozwalają na stworzenie spersonalizowanej komunikacji i większe angażowanie klientów.

Wśród naszych partnerów są duże sieci handlowe, firmy usługowe oraz największe platformy e-commerce. Uczestnicy naszego Programu mają do dyspozycji ponad 3 tysiące miejsc sprzedaży tradycyjnejoraz około 300 sklepów online, w których mogą zbierać punkty i wykorzystywać je na różne sposoby:

  • podczas płatności za zakupy – 4,8 miliarda punktów wykorzystanych w 2018 roku
  • wymieniając na nagrody – już ponad 2 milionyrozdanych nagród
  • wymieniając na mile Miles & More
  • przekazując na program dożywiania dzieci Pajacyk

W samym 2018 roku liczba transakcji, w których uczestnicy Programu zbierali i wykorzystywali punkty PAYBACK, sięgnęła ponad 120 milionów, a obrót nimi przekroczył 16 miliardów PLN.

Towarzyszymy konsumentom na całym świecie. W 11 krajach zaufało nam już 83 mln aktywnych użytkowników. W Polsce działamy od 2009 roku. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy American Express.

 

Comments

comments

223
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...