Paweł Sobczak: z PR Calling do inPlus Media

Informacja Prasowa - 14.12.2023
180

Paweł Sobczak będzie w inPlus Media za klientów technologicznych

Paweł Sobczak, dotychczasowy lider zespołu Fin & Tech w PR Calling, dołączył do agencji public relations inPlus Media. Będzie odpowiadał za realizację projektów PR i kontentowych dla firm z branży nowych technologii, a także angażował się w działania new biznesowe.

Paweł Sobczak od kilkunastu lat jest związany z branżą public relations i specjalizuje się w obszarze IT oraz finansów. Przez ostatnie 2 lata pełnił obowiązki lidera zespołu Fin & Tech w agencji PR Calling. Odpowiadał za koordynację działań zespołu obsługującego m.in. takich klientów, jak SoDA, Billenium, braf.tech, BinarApps, Blulog, PayTel, PayU, Lendi, Crowdway (wsparcie komunikacyjne emitentów),  Czysta3.vc, Vinci S.A. czy Platforma Detalistów. Dodatkowo realizował bieżące projekty, a także był odpowiedzialny za rozwój działu, przygotowywanie ofert oraz pozyskiwanie nowych klientów.

Do agencji PR inPlus Media Paweł Sobczak dołączył w grudniu br. i zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Kozłowskiego. Jako Account Manager będzie odpowiadał za obsługę klientów z branży nowych technologii, m.in. Komputronik oraz NTT Data.

– Bardzo się cieszę, że Paweł wzmocnił nasz zespół.  Jego kompetencje i doświadczenie idealnie pokrywają się z profilem naszych klientów, bo od lat wspieramy przede wszystkim komunikację firm z sektora nowych technologii i finansów. Jestem pod wrażeniem dużej motywacji i zaangażowania Pawła i jestem przekonany, że będzie to owocna współpraca, którą docenią także nasi klienci – tłumaczy Adam Mitura, CEO inPlus Media.  

Paweł Sobczak ma wieloletnie doświadczenie agencyjne. W swojej karierze zawodowej związany był m.in. z takimi agencjami public relations, jak dfusion communication, Clue PR czy Alert Media Communications.

W Clue PR zarządzał zespołem konsultantów i odpowiadał za komunikację produktową i korporacyjną dla klientów z branży fintech, IT, e-commerce, e-gambling oraz logistycznych. Do grona klientów, z którymi współpracował należały m.in. takie marki, jak PayPal, Krajowa Izba Rozliczeniowa, a także DHL Express czy Gerda/tedee.

Wcześniej w agencji dfusion communication prowadził lub wspierał działania realizowane dla takich firm, jak Uber i Uber Eats, Microsoft, OVH, SAS Insitute, Samsung oraz DPD.

Paweł Sobczak jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Socjologii w Collegium Civitas.

Comments

comments

180
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...