Paweł Dąbrowski nowym dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty
Informacja Prasowa - 19.04.2023W Kubocie Paweł Dąbrowski stanął na czele zespołu marketingu oraz e-Commerce, w którym będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży
Do zespołu kultowej marki Kubota dołączył Paweł Dąbrowski, obejmując stanowisko Marketing & e-Commerce Director.
Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., największą siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach Director of Omnichannel oraz Head of Omnichannel odpowiadał za budowę i rozwój sprzedaży wielokanałowej.
W przeszłości współpracował również z liderami branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-Commerce dla marek tego globalnego producenta na kilkudziesięciu rynkach. Wcześniej Paweł Dąbrowski był związany z markami takimi jak Accenture, Atlantic S.A. oraz Acus S.J.
W Kubocie Paweł Dąbrowski stanął na czele zespołu marketingu oraz e-Commerce, w którym będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji.
– Doświadczenie Pawła robi niesamowite wrażenie – w Arabii Saudyjskiej w ciągu 5 lat od zera zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerował niemal 300 mln USD rocznie. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu jest kamieniem milowym dla rozwoju Spółki i bezpośrednio przełoży się na jeszcze bardziej dynamiczny wzrost przychodów w pionie e-Commerce – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Klapki Kubota podbiły serca i rynki
Dobrze znana i kojarzona z latami 90. marka powróciła w 2018 roku i od momentu reaktywacji rozwija się bardzo dynamicznie, konsekwentnie rozszerzając kanały sprzedaży i powiększając swój zespół o doświadczonych ekspertów.
W listopadzie 2022 roku Kubota S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, otwierając tym samym nowy rozdział w historii marki. Jak mówią jej założyciele – Kubota z giełdy handlowej na Stadionie X-lecia wkroczyła wprost na Giełdę Papierów Wartościowych.