Patrycja Karpik odpowiada za marketing Bluerank

Informacja Prasowa - 12.04.2023
62

Patrycja Karpik jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji

Na stanowisku Marketing Managera jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w bliskiej współpracy ze sprzedażą oraz branding.

Patrycja Karpik wcześniej odpowiadała m.in za marketing produktów Aflofarm Farmacja Polska na rynkach zagranicznych i marki własne Pelion S.A. (Polska Grupa Farmaceutyczna).
Współpracę z agencją rozpoczęła w marcu 2022 roku, niecały rok później objęła kierownictwo w dziale marketingu. To zbiegło się z fuzją z działem New Business.

Zawsze mieliśmy spójne cele, a teraz również i metryki sukcesu, które koncentrują się na konwersji realny biznes. To naturalne połączenie, które nie jest popularne, być może dlatego, że stanowi wyzwanie.

Patrycja Karpik, Marketing Manager w Bluerank

Jako Marketing Manager, Patrycja Karpik odpowiada za projektowanie ścieżki zakupowej klienta B2B oraz dobieranie i monitorowanie wskaźników skuteczności działań marketingowych na każdym z etapów Customer Journey. Wspiera też procesy employer brandingowe i CSR-owe.
Z wykształcenia jest filolożką angielską i absolwentką SGH na kierunku Zarządzanie marką. FRISowa zawodniczka, skupiona na osiąganiu celów i szybkim, ale świadomym podejmowaniu decyzji. Analityczka w stylu działania. Gallupowe talenty to indywidualizacja, rozwiązywanie problemów i budowanie bliskich relacji.
Patrycja Karpik, Marketing Manager w Bluerank

Patrycja Karpik, Marketing Manager w Bluerank

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...