PKN ORLEN szuka agencji do obsługi social mediów

Informacja Prasowa - 16.02.2017
250

PKN ORLEN szuka agencji do obsługi social mediów

Spółka PKN ORLEN zaprasza do składania wstępnych propozycji od agencji w zakresie realizacji długofalowej strategii obecności w mediach społecznościowych (prowadzenie korporacyjnych profili społecznościowych, content management, monitoring i raportowanie). Spółka kieruje komunikat w ramach Zapytania o Informację (RFI). 

Szczegółowy zakres prac obejmuje między innymi:

  • Wsparcie w opracowaniu i realizacji długofalowej, kompleksowej obecności marki ORLEN w mediach społecznościowych w oparciu o strategię budowy wizerunku marki wśród kluczowych grup interesariuszy
  • Prowadzenie projektów biznesowych i wizerunkowych firmy w mediach społecznościowych spółki
  • Analizę bieżących działań PKN ORLEN w kontekście aktualnych trendów, pod kątem potencjału komunikacyjnego w mediach społecznościowych wraz z przedstawianiem adekwatnych rekomendacji i planów komunikacji.
  • Monitoring i analizę statystyk prowadzonych działań, comiesięczne raportowanie.

Termin zakończenia przesyłania zgłoszeń wyznaczono na 24 lutego na godzinę 14:00. 

PKN ORLEN zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru firm, które zostaną zaproszone do składania odpowiedzi w ramach RFI.

Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem odpowiedzi przez zainteresowane agencje, a w szczególności związanych z przystąpieniem do odpowiedzi na zapytanie, przygotowaniem i złożeniem odpowiedzi.

Szczegóły znajdują się na stronie platformy zakupowej PKN ORLEN. 

Zobacz:

Tauron szuka agencji do obsługi kreatywnej

PZU planuje przetarg na BTL

 

Comments

comments

250
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...