PKN ORLEN szuka agencji do obsługi social mediów
Spółka PKN ORLEN zaprasza do składania wstępnych propozycji od agencji w zakresie realizacji długofalowej strategii obecności w mediach społecznościowych (prowadzenie korporacyjnych profili społecznościowych, content management, monitoring i raportowanie). Spółka kieruje komunikat w ramach Zapytania o Informację (RFI).
Szczegółowy zakres prac obejmuje między innymi:
- Wsparcie w opracowaniu i realizacji długofalowej, kompleksowej obecności marki ORLEN w mediach społecznościowych w oparciu o strategię budowy wizerunku marki wśród kluczowych grup interesariuszy
- Prowadzenie projektów biznesowych i wizerunkowych firmy w mediach społecznościowych spółki
- Analizę bieżących działań PKN ORLEN w kontekście aktualnych trendów, pod kątem potencjału komunikacyjnego w mediach społecznościowych wraz z przedstawianiem adekwatnych rekomendacji i planów komunikacji.
- Monitoring i analizę statystyk prowadzonych działań, comiesięczne raportowanie.
Termin zakończenia przesyłania zgłoszeń wyznaczono na 24 lutego na godzinę 14:00.
PKN ORLEN zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru firm, które zostaną zaproszone do składania odpowiedzi w ramach RFI.
Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem odpowiedzi przez zainteresowane agencje, a w szczególności związanych z przystąpieniem do odpowiedzi na zapytanie, przygotowaniem i złożeniem odpowiedzi.
Szczegóły znajdują się na stronie platformy zakupowej PKN ORLEN.
Zobacz: