Orlen Oil zaprasza agencje do składania ofert na obsługę w social media

Redakcja PR - 31.01.2017
169

Orlen Oil szuka agencji do obsługi social media

Spółka Orlen Oil, która należy do PKN Orlen zaprasza do składania ofert na obsługę w zakresie social media. Zgodnie z informacjami podanymi na stronie internetowej, oferty można zgłaszać do najbliższego piątku, 3 lutego, do godziny 12.00.

Do zadań wybranej agencji będzie należało prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych Orlen Oil. Działania mają objąć m.in.: Facebook (fan page PlatinumExpert), YouTube (kanał Orlen Oil), LinkedIn (profil Orlen Oil), Instagram (stworzenie profilu). Ponadto agencja będzie odpowiada za działania z zakresu conent marketingu czy analizę i doradztwo w zakresie social media.

Całe postępowanie ma składać się z II etapów. Pierwszy, to dostarczenie dokumentów KRS/CEIDG firmy i oświadczenia o zachowaniu poufności. Agencje będą musiały także poświadczyć konkretnymi realizacjami o doświadczeniu w koordynowaniu projektów z zakresu social media w branży motosport. W drugim etapie znajdą się te firmy, które spełniają wyżej opisane wymagania. Agencje otrzymają zapytania ofertowe i draft umowy. Zgodnie z nimi zostaną poproszone o złożenie oferty.

Więcej informacji na ten temat oraz niezbędne dokumenty można znaleźć TUTAJ.

Źródło: connect.orlen.pl

Zobacz też:

PKN ORLEN szuka agencji doradztwa komunikacyjnego

 

Comments

comments

169
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...