PKN ORLEN zaprasza do składania ofert w zakresie doradztwa komunikacyjnego
Koncern PKN ORLEN rozpoczyna proces analizy rynku doradztwa komunikacyjnego w trybie zapytania o informację RFI. Zainteresowane agencje wstępne oferty mogą składać do 1 lutego.
Na swojej stronie spółka PKN ORLEN ogłosiła, że poszukuje agencji doradztwa komunikacyjnego. Zainteresowane podmioty mogą składać wstępne oferty w trybie zapytania o informację („RFI”) do 1 lutego, do godziny 16:00. Jak czytamy na stronie platformy zakupowej PKN ORLEN, „odpowiedź na poniższe zapytanie jest pierwszym krokiem w procesie wyboru dostawców, w przedmiotowym zakresie, który zostanie rozpoczęty po otrzymaniu i przeanalizowaniu przesłanych przez Państwa odpowiedzi. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi, wybierzemy firmy, z którymi będziemy prowadzić dalsze rozmowy w ramach postępowania ofertowego”.
Zakres prac agencji obejmować będzie między innymi:
- wsparcie w opracowaniu i realizacji długoterminowej strategii budowy wizerunku PKN ORLEN w mediach tradycyjnych, społecznościowych, poprzez eventy czy bezpośrednio wśród grup interesariuszy spółki;
- działania media relations;
- doradztwo w zakresie budowy relacji z instytucjami branżowymi, thinktankami i ośrodkami opiniotwórczymi poprzez wspólne konferencje, publikacje eksperckie i inne;
- doradztwo public affairs oraz współpracy z lokalnymi społecznościami;
- analizy medialne oraz monitoring branży paliwowo- energetycznej, konsultacje w zakresie akcji sponsorskich – konferencji branżowych;
- doradztwo i wsparcie komunikacji wewnętrznej i korporacyjnej.
Zainteresowane agencje mogą przesyłać oferty do 1 lutego do godziny 16:00 w formie elektronicznej.
PKN ORLEN zastrzega sobie prawo odmowy udzielenia odpowiedzi na ogłoszone pytania bez podania przyczyn. Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem odpowiedzi przez składające firmy.
Szczegóły zapytania znajdują się na stronie platformy zakupowej PKN ORLEN.