Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media

Jerzy Ciszewski - 16.01.2019
267

Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media

Oriflame poszerza współpracę z Artegence o kompleksową obsługę social media

 Agencja Artegence, która dotychczas była odpowiedzialna za działania kreatywno-digitalowe przy projekcie Oriflame „Piękna Tak Jak Chcę”, wygrała przetarg na obsługę kanałów social media firmy oraz działania SEO i SEM na rynku polskim.

 Dotychczasowy zakres współpracy dotyczył m.in. wsparcia kreatywnego wokół głównej kampanii Oriflame w 2018 roku. Artegence jest odpowiedzialna za koncept i kreację kanału YouTube „Piękna tak jak chcę” – miejsca, w którym pięciu znanych ekspertów z sektora beauty prezentuje, jak dbać o kobiece piękno: www.youtube.com/PieknaTakJakChce

Działania na kanale będą kontynuowane w 2019 roku – w nowym, odświeżonym wydaniu. Komunikacja w dużej mierze zostanie oparta na współpracy z influencerkami tj. Sylwia Sajchta czy Zmalowana.

Ponadto, od 2019 roku, Artegence będzie odpowiadać za kompleksową obsługę social media dla Oriflame Poland, która obejmuje takie kanały jak Facebook, Instagram i YouTube. Zakres prac zawiera także działania reklamowe dot. wszystkich wspomnianych kanałów oraz działania SEO i SEM dla marki.

W 2019 roku postanowiliśmy przenieść działania Oriflame w social mediach na nowy, jeszcze wyższy poziom! W drodze przetargu wybraliśmy do współpracy przy tym wyzwaniu agencję Artegence, która zaproponowała najlepsze rozwiązania digitalowe, zarówno od strony kreatywnej, jak i performance. Ponadto dotychczasowa współpraca pokazała, że agencja doskonale rozumie naszą firmę i świat beauty  – komentuje Zuzanna Bogusławska, Online & Social Media Manager Oriflame Polska.

Ponadto Artegence była także odpowiedzialna za stworzenie i launch platformy rekrutacyjnej, mającej na celu pozyskiwanie nowych konsultantek Oriflame.

Pilotażowo działania zostały wdrożone w Rumunii, a docelowo mają funkcjonować na kilku europejskich rynkach. Kampania składa się z pięciu odsłon, podzielonych pod kątem stylu życia i zainteresowań potencjalnych konsultantek. Artegence odpowiada za adaptację konceptu komunikacyjnego oraz platformę rekrutacyjną.

Współpraca z influencerkami – tj. Sylwia Sajchta i Zmalowana – została nawiązana poprzez sieć partnerską LifeTube.

***

Artegence zajmuje się projektowaniem digitalowej rzeczywistości dla marek. W oparciu o najnowsze technologie, kreację, design, strategię oraz data science buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów, stanowiąc podłoże do komunikacji biznesowej. Od ponad 22 lat istnienia, kampanie Artegence zdobyły wiele prestiżowych, branżowych nagród, na najważniejszych polskich i międzynarodowych konkursach, m.in. Effie Awards (Grand Prix w 2016r.), Mixx Awards (m.in. agencja roku 2013), Young Drummers 2017, KTR, Innovation AD, Golden Arrow (m.in. Agencja 20-lecia), Kreatura czy Golden Drum.

Comments

comments

267
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...