OneMulti dla Polskiej Izby Ubezpieczeń
OneMulti rozpoczęła współpracę z Polską Izbą Ubezpieczeń. Agencja została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie działań public relations, w tym pozycjonowanie ekspertów Izby i przygotowywanie materiałów eksperckich na jej blogi.
Polska Izba Ubezpieczeń to organizacja samorządu branżowego skupiająca wszystkich ubezpieczycieli w Polsce. Oprócz kształtowania prawa asekuracyjnego i upowszechniania dobrych praktyk rynkowych, jej obowiązkiem jest edukacja ubezpieczeniowa społeczeństwa. – Ubezpieczenia nie są prostym zagadnieniem, a my chcemy dotrzeć z wiedzą o nich do jak największej grupy osób. OneMulti pokazało w trakcie konkursu, że ma pomysł, jak nas w tym wesprzeć– mówi Marcin Tarczyński, menedżer ds. komunikacji i analiz w Polskiej Izbie Ubezpieczeń.
– OneMulti, wcześniej znana jako Multi Communications i Multi Event, działa na polskim rynku już 29 lat. W tym czasie zyskaliśmy duże doświadczenie w zakresie prowadzenia zintegrowanych działań public relations i komunikacji marketingowej. Dziś treść to produkt, który odpowiednio opakowany i dostarczony pozwala na dotarcie do konkretnych grup i wpływanie na ich zachowania i postawy. Naszą filozofię zarządzania treścią będziemy wdrażać podczas współpracy z Polską Izbą Ubezpieczeń, aby edukować Polaków w tak ważnym temacie jak ubezpieczenia – mówi Mariusz Pleban, CEO OneMulti.
Za działania public relations dla Polskiej Izby Ubezpieczeń odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej OneMulti, którym kieruje Urszula Matej-Bil, Account Director.
Comments
![Loading ... Loading ...](https://publicrelations.pl/wp-content/plugins/wp-polls/images/loading.gif)