Olga Sudoł awansowała na stanowisko social media specialist w agencji oLIVE media

Informacja Prasowa - 26.10.2023
286

Olga Soduł będzie odpowiedzialna w agencji oLIVE media za koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii wizeru

 

Olga Sudoł od października objęła stanowisko social media specialist w oLIVE media, butikowej agencji digital, social media i public relations. Będzie odpowiedzialna za koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii wizerunkowych.

Olga Sudoł przez ostatni rok pracowała w zespole digitalowym oLIVE media, realizując projekty w obszarze mediów społecznościowych i public relations dla klientów reprezentujących branże, takie jak podróże, fin-tech, edukacja i ekologia. Obsługiwała m. in. Polską Organizację Turystyczną, Fin-Hub czy Harvard Club of  Poland.

Na stanowisku social media specialist Olga Sudoł będzie dodatkowo odpowiedzialna za samodzielną koordynację szerokich działań w mediach społecznościowych oraz kompleksowych kampanii public relations.

Przed dołączeniem do zespołu oLIVE media, zbierała doświadczenie w Corra, krakowskiej agencji social media, gdzie pełniła kluczową rolę w tworzeniu koncepcji działań w mediach społecznościowych, analizie oraz realizacji strategii marketingowych. Olga Sudoł jest absolwentką wydziału dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie, a swoją drogę zawodową rozpoczęła jako freelance copywriterka.

W ostatnim czasie w oLIVE media awansowały również Wiktoria Wrzosek oraz Michalina Piątkowska.

Comments

comments

286
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...