Olga Chełchowska awansowała na stanowisko Client Service Director w Walk Creative

Informacja Prasowa - 13.10.2023
45

Z Grupą Walk, Olga Chełchowska, związana jest od 10 lat.

Olga Chełchowska objęła stanowisko Client Service Director w agencji Walk Creative. Z Grupą Walk związana jest od 10 lat. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director w Walk Creative.

W nowej roli będzie kompleksowo zarządzać działem Client Service Walk Creative, który odpowiada za prowadzenie projektów dla Klientów z zakresu komunikacji marketingowej: kampanii 360, strategii marketingowej, działań ATL, BTL, digital, niestandardowych aktywacji. Olga zajmie się też działaniami new business, a także wyznaczeniem planów krótko i długoterminowych działu.

„Misją Walk Creative jest dostarczanie pełnego spektrum odważnych, nowoczesnych, klarownych, a zarazem kreatywnych rozwiązań komunikacyjnych. Jestem pewien, że Olga Chełchowska, która ma ponad 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu różnorodnych projektów: od strategii PR, po działania niestandardowe i duże kampanie 360, to odpowiednia osoba do zadbania o obszar Client Service. Bardzo doceniam zaangażowanie i wkład jaki wnosi od lat w rozwój kompetencji agencji, a przede wszystkim w tworzenie zgranego zespołu, który codziennie sprawia, że możemy oferować i realizować jak najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów” – powiedział Paweł Miklaszewski, CEO Walk.

Olga Chełchowska z Grupą Walk jest związana od 10 lat, od 2019 roku zarządzała projektami kreatywnymi w Walk Creative, najpierw jako Senior Account Manager, a od 2021 jako Account Director. Wcześniejsze doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w Walk PR, odpowiadając za organizację pracy zespołu produktowego oraz realizację kompleksowych strategii PR. Specjalizuje się w prowadzeniu projektów z obszarów retail oraz FMCG. W jej portfolio znajdują się kampanie zrealizowane dla takich marek: Nikon, IKEA, Wedel, Hala Koszyki, Vision Express, Avene, Paradyż., Fundacja DKMS czy Traficar.

Na początku kariery pracowała też w agencjach Ciszewski Public Relations (później MSL) oraz Goahead.

Comments

comments

45
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...