Olga Białas objęła nowo utworzone stanowisko Social Media Manager.
Olga Białas wzmocni Dział Corporate, gdzie w obszarze social mediów będzie wspierać kluczowych klientów obsługiwanych przez Lighthouse. Nowa Social Media Manager będzie także odpowiedzialna za rozwój działu i pozyskiwanie nowych projektów digitalowych.
Olga ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie obsługi mediów społecznościowych, od tworzenia strategii, poprzez zarządzanie poszczególnymi kanałami firmowymi, copywriting, po optymalizację działań marketingowych i reklamowych. Przez ostatnie trzy lata była związana z Grupą Walk.
Pracowała m.in. dla takich klientów jak OBI Polska, Vision Express, MOYA, Air Wick, Kotanyi czy Jeżyki. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierunek Zarządzanie mediami i reklamą).
.„Bardzo się cieszę, że Olga dołączyła do naszego zespołu. Chcemy nie tylko poszerzać zakres działań digitalowych dla naszych klientów, ale także rozwijać kompetencje cyfrowe wszystkich konsultantów w firmie. Jestem pewien, że wsparcie Olgi w obu tych kwestiach będzie nieocenione” – mówi Andrzej Mirowski, dyrektor Działu Corporate.
Comments
