Ola Podrażka będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie strategii digitalowych w oLIVE media
Ola Podrażka rozpoczęła pracę w agencji oLIVE media na stanowisku social media specjalisty. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrażanie strategii digitalowych w obszarze lifestyle i beauty.
Podrażka w agencji oLIVE media zajmie się rozwijaniem marek w mediach społecznościowych oraz kreowaniem i realizacją skutecznych strategii komunikacji z wykorzystaniem content marketingu, influencer marketingu i działań z obszaru public relations.
Ola Podrażka przez ostatnie 2 lata rozwijała się w obszarze marketingu w firmie Panek. Była odpowiedzialna za social media oraz kampanie z influencerami. Zajmowała się realizacją eventów, takich jak Speed Games czy Juwenalia studenckie. Współtworzyła także strategie komunikacji przy wprowadzaniu nowych samochodów do floty. Realizowała działania CSR, w tym nadzorowała projekt “Wsparcie na granicy”, w ramach którego Panek przekazał 1000 samochodów do transportu osób z granicy Ukrainy.
Wcześniej Podrażka pracowała jako młodszy specjalista ds. reklamy w Pracowni360 oraz jako event manager w agencji Hostamo.
Ola Podrażka jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.