Ogilvy Polska z kampanią dla marki Nussbeisser

Informacja Prasowa - 22.03.2024
228

Nussbeisser i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Chrupnij Życie”

To pierwsze wspólne działanie dla marki, która dołączyła do portfolio agencji w 2023 i tym samym poszerzyła krąg marek Mondelēz  obsługiwanych przez Ogilvy Polska (Milka i Prince Polo). Kampania „Chrupnij Życie” ruszyła 18 marca br. i obejmuje działania TVC, digital oraz social media i materiały POSM.

Od okienka do wciągającego świata czekolady

Czekolady Nussbeisser, od lat nazywane przez Polaków „czekoladami z okienkiem”, cenione są za najwyższej jakości czekoladę, a także starannie wyselekcjonowane całe orzechy laskowe, które się w niej znajdują. Te wyróżniające markę walory skłaniają do zastanowienia – czy Nussbeisser to czekolada z orzechami czy może już orzechy z czekoladą? Nowa komunikacja marki skupia się więc na podkreśleniu każdej z wyróżniających się cech produktu, od nietypowego kształtu pasków, które odłamujemy z tabliczki, po opakowanie pozwalające zobaczyć produkt przed jego zakupem.

Spot, będący głównym nośnikiem kampanii, przenosi odbiorców do bogatego w doznania smakowe – z kruchością wybornych orzechów i pyszną czekoladą – niezwykłego świata Nussbeisser. 30-sekundowa reklama TVC skupia się na wizualizacji doświadczenia smakowego oraz płynącej z niego inspiracji, by choć na chwilę spojrzeć na swoją codzienność inaczej niż dotychczas. Styl komunikacji kształtuje wyjątkowy sposób narracji filmowej – kamera na niemal jednym ujęciu zanurza się w świat produktu, pokazuje jego wyjątkowy skład i sposób tworzenia, przybliżając smaki i faktury, jakie mogą nam towarzyszyć w świecie zewnętrznym. Nie ma tu podziału na części demo i live action – te elementy łączą się ze sobą, tak samo jak doświadczenie smakowe Nussbeisser łączy się z jego składem. Przełamując tabliczkę, która dzieli się na paski o nieregularnych kształtach, i wgryzając się w jej chrupiące orzechy, możemy się pozytywnie zainspirować, by „chrupnąć życie” i doświadczać chwil jeszcze pełniej.

Nasza nowa strategia komunikacji zaprasza wszystkich do wejścia w intensywny świat czekolady Nussbeisser. Aby tego dokonać, wspólnie z Ogilvy stworzyliśmy zupełnie nową kampanię, która mocno wykracza poza standardy komunikacji czekolad – po prostu przełamaliśmy ją po swojemu. Dzięki bardzo udanej współpracy strategiczno-
-kreatywnej z agencją, która objęła cały proces, począwszy od opracowania nowego pozycjonowania produktu, przez kreację pomysłów, po ich implementację, udało nam się ukazać unikalne cechy produktu – starannie wyselekcjonowane orzechy laskowe i najwyższej klasy czekoladę – w ciekawy i odważny sposób
mówi Maciej Kruszewski, Brand Manager Chocolate, Mondelēz Europe Services GmbH.

 – We współczesnym, przepełnionym podobnymi rzeczami, świecie, lubimy doświadczać tego, co zaskakujące i wyjątkowe. I taki jest właśnie Nussbeisser, który daje nam zupełnie inne doznania smakowe niż większość tego typu produktów. Wychodząc od unikalnego charakteru i cech, takich jak najwyższa jakość orzechów, kształt tabliczki, doskonałość czekolady i forma jej opakowania, subtelnie budujemy oryginalny, pełny smakowych doznań świat marki. Aby w misterny sposób wyrazić cechy tej czekolady z orzechami – czy może orzechów z czekoladą? – razem z klientem wypracowaliśmy każdy najdrobniejszy element tego świata metafor i produktu, począwszy od hasła marki, części wizualnej łączącej świat zewnętrzny ze światem produktu, po warstwę efektów dźwiękowych i precyzyjnie dobraną muzykę mówi Maciej Twardowski, Executive Creative Director Ogilvy Polska.

Spot można obejrzeć TU.

Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Spark Foundry.

Comments

comments

228
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...