Kampania #Ocalksiązki Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce na Global SABRE Awards

Informacja Prasowa - 28.10.2016
179

Wyróżnienie kampanii #OcalKsiązki

Kampania #Ocalksiązki autorstwa Hill+Knowlton Strategies, zajęła 33. miejsce gronie 40 najlepszych światowych projektów, które otrzymały nagrodę Global SABRE Awards oraz 33. miejsce spośród 300 zwycięzców konkursów regionalnych.

Global SABRE Awards to nagroda, którą otrzymują tylko najlepsze światowe kreacje. W tegorocznej edycji z 5000 zgłoszonych wybrano 40 zwycięskich kampanii, w tym z regionu EMEA. Nagrody zostały wręczone podczas PRovoke16, 5. edycji Global PR Summit, która odbyła się w dniach 24-26 października w Miami.

global-sabre-awards_1

global-sabre-awards_3

Za 10 dni rozpocznie się #PRovoke16: Global PR Summit

H+K Strategies z międzynarodową nagrodą Global SABRE Awards

Comments

comments

179
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...