Nowy zarząd spółki Gazeta.pl 

Informacja Prasowa - 07.03.2024
291

Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki.   

Zarząd Grupy Agora zdecydował o składzie przyszłego zarządu spółki Gazeta.pl – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa. Od kwietnia br. prezeską Gazeta.pl będzie Agnieszka Siuzdak, a członkami zarządu zostaną Małgorzata Blada, Artur Birnbaum i Bartosz Wysocki.  

Gazeta.pl Sp. z o.o. została zarejestrowana 17 sierpnia 2023 r., a rozpoczęcie jej działalności operacyjnej planowane jest na 1 kwietnia 2024 r.

Zarząd spółki będzie czteroosobowy, a jej prezeską będzie Agnieszka Siuzdak, prokurentka Agory, dotychczas odpowiedzialna za pion Gazeta.pl w Agorze. W zarządzie Gazeta.pl znajdą się również: Małgorzata Blada, dotychczas dyrektorka operacyjna Gazeta.pl, Artur Birnbaum, dyrektor ds. strategii i analiz biznesowych Gazeta.pl oraz Bartosz Wysocki, dyrektor ds. przychodów Gazeta.pl.

Dyrektorką finansową spółki będzie Agnieszka Michalak-Krupa, dotychczas kontrolerka finansowa odpowiedzialna za segment Internet w Agorze.

– Przekształcenie w spółkę to dla nas bardzo ważny moment. To nowa energia i nowe możliwości rozwoju i budowy biznesu. Poprzeczkę zawieszamy sobie wysoko, rozumiemy odpowiedzialność, która na nas ciąży i jesteśmy zdeterminowani, by z sukcesami budować wyjątkowe medium jakim – dla nas i dla wielu naszych użytkowników – jest Gazeta.pl – mówi Agnieszka Siuzdak.

Agnieszka Siuzdak od grudnia 2023 r. jako prokurentka Agory aktywnie uczestniczy w pracach zarządu i wspiera zarząd spółki w kwestiach związanych ze sprawami pracowniczymi, jednocześnie kierując pionem Gazeta.pl. Od sierpnia 2021 r. do sierpnia 2022 r. pełniła funkcję członkini zarządu Agory, w którym odpowiadała za pion Gazeta.pl oraz dział pracowniczy. Od 2018 r. była dyrektorką pionu Gazeta.pl i odpowiadała za zarządzanie tym obszarem, wynik finansowy oraz biznesowy rozwój portalu. Wcześniej jako dyrektorka ds. wzrostu biznesu contentowego współtworzyła kierunki rozwojowe Gazeta.pl, testowała nowe możliwości biznesowe oraz odpowiadała m.in. za marketing, SEO oraz analizy biznesowe. Z mediami cyfrowymi jest związana od początku swojej kariery zawodowej. Pracę w Agorze rozpoczęła w 2006 r. w „Gazecie Wyborczej”, a następnie dołączyła do zespołu Gazeta.pl.

Małgorzata Blada od października 2021 r. jest dyrektorką operacyjną Gazeta.pl, a między sierpniem 2022 r. a grudniem 2023 r. pełniała dodatkowo obowiązki dyrektorki zarządzającej. Do zespołu Gazeta.pl dołączyła w marcu 2018 r. jako dyrektorka finansowa. Wcześniej zajmowała się kontrolingiem finansowym w innych częściach Agory: pionie czasopisma, “Metrze”, “Gazecie Wyborczej”, drukarni i telewizji. Odpowiadała też za szereg projektów biznesowych i operacyjnych w stacjach Metro.TV i Stopklatka. Ma doświadczenie w realizacji projektów due dilligence, restrukturyzacyjnych i transakcyjnych.

Artur Birnbaum jest dyrektorem ds. strategii i analiz biznesowych Gazeta.pl od 2022 r., w latach 2020-2022 odpowiadał za strategię danych i analizy biznesowe całej Grupy Agora. Wcześniej był kierownikiem działu badań i analiz Gazeta.pl, w ramach którego rozwijał analitykę biznesową, data science i badania użytkowników. Pracę w Agorze zaczynał na stanowisku analityka rynku w łódzkim oddziale „Gazety Wyborczej”. Reprezentuje Agorę w Polskich Badaniach Internetu (PBI), a w latach 2018-2019 był członkiem Rady Nadzorczej IAB Polska z ramienia spółki.

Bartosz Wysocki objął stanowisko dyrektora ds. przychodów Gazeta.pl w 2020 r. Nadzoruje działy sprzedaży, rozwoju produktu reklamowego, programmatic, e-commerce i marketing B2B. W latach 2016-2020 pracował jako Chief Revenue Officer w Bonnier Business Polska, gdzie nadzorował m.in. sprzedaż dziennika „Puls Biznesu” oraz serwisów internetowych wydawnictwa. Wcześniej przez 11 lat pracował w Agorze, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora sprzedaży Gazeta.pl i zastępcy dyrektora ds. klientów strategicznych „Gazety Wyborczej”. Reprezentuje Agorę w Radzie Nadzorczej IAB Polska.

Comments

comments

291
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...