Nowi goście w kolejnej odsłonie kampanii reklamowej „Okocim sobie!”

Informacja Prasowa - 31.05.2022
204

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim

 

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%. W reklamie spotkamy też znanego już Przekocura i nowych bohaterów, którzy przybyli do niezwykłego, międzyczasowego baru Okocim zrelaksować się i delektować smakiem piwa.

Marka Okocim na początku sezonu zaprezentowała już swoje bezalkoholowe piwne nowości i niezwykłych bohaterów w pierwszym spocie reklamowym nowej kampanii „Okocim sobie!”. W kolejnej odsłonie głównymi bohaterami zostały smakowe piwa 4,5%: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską,  a także, dostępne w ograniczonej dystrybucji – Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką[1].

Oprócz nowych wariantów smakowych bohaterami spotu są kolejni podróżnicy z różnych rzeczywistości, którzy przybyli do okocimskiego baru w poszukiwaniu piwnych smaków w nowych wersjach 4,5% oraz odpoczynku i relaksu. Różnorodne warianty smakowe piw Okocim niezmiennie serwuje Przekocur – barman, a niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.

Segment piw smakowych jest chętnie wybierany przez konsumentów. W 2021 roku ich udział w kategorii piwa wzrósł z 8,5% do 9,2%[2]. Dlatego też zapraszamy ponownie do międzyczasowego baru Okocim, w którym nowi goście z różnych rzeczywistości w nieoczywisty i zaskakujący sposób opowiedzą o naszych smakowych nowościach 4,5%. Pozostajemy w scenerii okocimskiego baru  w klimacie swobodnego i bezczasowego odpoczynku, do którego chcemy przenieść naszych widzów i konsumentów – mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.

Nowy spot marki Okocim w wersji 30 sek jest emitowany w telewizji i na platformach VOD i internecie. Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Men at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, spot zrealizował dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.

[1] Okocim Mocna Wiśnia 4,5% i Okocim Grejpfrut z Limonką 4,5% są dostępne w ograniczonej dystrybucji w sieci sklepów Grupy Eurocash.

[2] Źródło: NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Beer), sprzedaż wartościowa, skumulowane okresy: II – XII 2019, I – XII 2020, I – XII 2021,  kategoria: Piwo.

 

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...