string(138) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/05/48A6567B-7C26-4840-908F-AB86CB4F8927_1_201_a-1200x500.jpeg');"
string(112) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2020/05/48A6567B-7C26-4840-908F-AB86CB4F8927_1_201_a-1200x500.jpeg"
Nowe wydanie specjalnego newslettera Publicis Groupe
Nowe wydanie specjalnego newslettera Publicis Groupe
W załączniku znajdą Państwo najświeższą porcję informacji na poniższe tematy:
– „treści online” dostępne offline – jak to możliwe i z czym się to wiąże dla marek;
– gazetki promocyjne jako nieoczywiste, ale niezwykle inspirujące źródło wiedzy odnośnie preferencji zakupowych Polaków;
– czy i dlaczego producenci dodatków i składników do domowych wypieków mogą wyjść z pandemii „obronną ręką;
– czy z pandemii konsumenci wychodzą „mądrzejsi” i jaka jest skala ich nowych umiejętności.
Więcej informacji na temat aktualnych trendów i sposobów na „nową normalność” dostępne jest na www.CMOInsider.pl
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...