Nowe władze IAA Polska na lata 2023-2025

Informacja Prasowa - 29.06.2023
35

Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny

Członkowie IAA Polska na walnym zebraniu wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia
na lata 2023-2025. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny. Prezeską Zarządu IAA Polska ponownie została Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

W składzie Zarządu IAA Polska znaleźli się:  z kurii marketerówDorota N. Haller, Dyrektorka Marketingu, Honor Polska, Michał Sobolewski, Dyrektor ds. Rynku B2C Polkomtel oraz Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie; z kurii mediówMagdalena Kotlarczyk, Country Director Google Polska, Jovan Protić, Chief Operating Officer Ringier Axel Springer Polska oraz Dorota Żurkowska, Group Senior Vice President – Revenue Warner Bros.; zaś z kurii professional servicesIzabela Albrychiewicz, CEO GroupM CEE, Igor Kaleński, CEO Molecular Worldwide oraz Agnieszka Sora, Regional Director NCE Consulting, GfK Poland.

Do Rady Nadzorczej wybrani zostali: z kurii professional services – Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, VP Creative Adv. IAA Global, Rafał Kupidura, Prezes Zarządu IF NATION GROUP Sp. z o.o. oraz Jacek Olechowski, Prezes Zarządu, Mediacap; z kurii marketerówMaciej Herman, Dyrektor Zarządzający LOTTE Wedel, Rafał Jakubowski, Dyrektor Marketingu Detalicznego mBanku oraz Dariusz Maciołek, CMO BNP Paribas; zaś z kurii mediów: Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP S.A., Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Grupa Polsat Plus oraz  Agata Szeliga-Staszkiewicz, Sales Director Meta CEE, Global Business Group.

Sąd Dyscyplinarny w kolejnej kadencji tworzyć będą Katarzyna Grzywaczewska, Dyrektor Marketingu PAYBACK Polska, Isabella Krüger-Pawlowski, Prezes Zarządu METRO Advertising oraz Jerzy Straszewski, Prezes Zarządu PIKE.

Przewodniczący Rady Nadzorczej oraz Sądu Dyscyplinarnego wybrani zostaną podczas pierwszych posiedzeń każdego z tych organów.

To już druga z kolei kadencja Agnieszki Sory jako Prezeski IAA Polska. W branży marketingowej i badawczej jest obecna od 30 lat – posiada bogate doświadczenie w marketingu, badaniach rynku, zarządzaniu oraz konsultingu.

– Priorytetem dla mnie będzie aktywne wspieranie Członków IAA Polska, zwiększenie znajomości marki Stowarzyszenia, dotarcie do nowych interesariuszy i angażowanie się w globalną współpracę z IAA Global. Kluczowe inicjatywy to m.in. wdrożenie drugiej edycji programu liderskiego Marketing Masterminds; dalsze budowanie wiedzy w ramach IAA Power Hour i IAA Power Podcast; współpraca z CMOs, mediami i agencjami nie tylko w obszarze jednoźródłowego badania konsumpcji mediów, ale również DE&I czy ESG oraz koordynacja globalnego badania nastrojów branży – mówi Agnieszka Sora, Prezeska IAA Polska.

Walne Zebranie Wyborcze Członków IAA Polska odbyło się w środę 28 czerwca w siedzibie Ringier Axel Springer Polska.  

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...