Nowe członkinie oraz nowi członkowie PSPR!

Informacja Prasowa - 07.07.2023
41

PSPR przedstawia sylwetki członków i członkiń PSPR, którzy dołączyli do stowarzyszenia 2023 roku.

 

 

 

Sylwia Dobkowska small

Sylwia Dobkowska

W maju tego roku dołączyła do technologicznej firmy Efigence jako Communication Team Leader, aby poprowadzić zewnętrzną komunikację firmy na rynkach międzynarodowych. Wcześniej pełniła funkcję PR-owca dla różnych marek, a przez ostatnie trzy lata była odpowiedzialna za komunikację marketingową w IMM. Pierwsze kompleksowe kampanie PR realizowała od 2015 roku w agencjach z Publicis Groupe. W swojej karierze współpracowała z renomowanymi markami, takimi jak Danone, Ferrero, Stock Polska, Budimex czy Bosch. Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie ukończyła studia z dziennikarstwa i komunikacji społecznej.

Sylwia Dobkowska – LinkedIn

 

 

fedasz

Justyna Fedasz

Z branżą PR związana od 11 lat. Doświadczenie zdobywała zarówno po stronie agencji, jak i klienta, pracując dla takich marek jak Hasbro, Auchan czy Carrefour. Obecnie pełni rolę kierownika ds. komunikacji zewnętrznej w grupie spółek DANONE.

Justyna Fedasz – LinkedIn

 

 

jaszczuk

Piotr Jaszczuk

Praktycznie całe zawodowe życie związane z mediami (głównie produkcja i reżyseria programów na żywo). Od kilku lat także PRowiec, Social Media Manager i Trener wystąpień publicznych. Uwielbia tworzyć nowe rzeczy i udzielać się w projektach charytatywnych. Do zobaczenia na PRowych szlakach!

 

 

pieczyński

Szymon Pieczyński
Od 2019 roku związany z branżą energetyczną. Tworzył strategie komunikacji korporacyjnej między innymi dla Polskiej Grupy Górniczej i Lubelskiego Węgla „Bogdanka”, aby później związać się ściśle z branżą odnawialnych źródeł energii. Obecnie świadczy usługi w zakresie public relations, media relations i public affairs dla międzynarodowych podmiotów, takich jak OX2, EDF Renewables, European Energy czy Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na specjalizacji Public Relations oraz studiów MBA realizowanych przez uczelnię WSB.

 

 

Izabela Pieńkowska

Izabela Pieńkowska

Managerka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze PR i marketingu. Od początku swojej kariery zawodowej związana z rynkiem finansowym, głównie z towarzystwami funduszy inwestycyjnych takimi jak AIG TFI, NN TFI czy PKO TFI. W PKO TFI – największym na polskim rynku towarzystwie funduszy inwestycyjnych – przez 8 lat pełniła funkcję dyrektora departamentu marketingu i PR oraz rzecznika prasowego. Współpracowała w tym zakresie również ze spółkami z grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego. W NN TFI (dawniej ING TFI) jako managerka ds. marketingu i PR również odpowiadała ze wszystkie działania marketingowe, PRowe, organizację eventów dla sieci sprzedaży oraz działania employer brandingowe.

Izabela Pieńkowska – LinkedIn

 

 

1683291934570

Agata Potarzycka-Szczerba

Ekspert w zakresie strategicznego planowania komunikacji z 15-letnim doświadczeniem w branży. Specjalizuje się w projektach z obszaru Public Affairs, Corporate PR, Change Management i Employer Branding. Po ponad dekadzie pracy w agencji PR, jako freelancer wykorzystuje swoje kompetencje we wsparciu klientów korporacyjnych, samorządów i NGO.
Wierzy w skuteczność kompleksowych rozwiązań: trafnej diagnozy, dobrze sprofilowanej strategii i właściwej egzekucji. Z satysfakcją prowadziła jedne z najbardziej nagrodzonych projektów w historii konkursu Złotych Spinaczy.

Agata Potarzycka-Szczerba – LinkedIn

 

 

Krzysztof-Tomczynski-2

Krzysztof Tomczyński

Account Director w Alert Media Communications. Doradca komunikacyjny z kilkunastoletnim doświadczeniem w Public Relations zdobywanym zarówno po stronie Klienta, jak i Agencji.

Z Alert Media związany od 2013 r., prowadzi projekty kryzysowe i strategiczne dla firm z takich branż jak: FMCG, retail, pharma oraz instytucji publicznych i NGO. Współtwórca „Kryzysometru” i współautor książki „e-Kryzys”. Wcześniej pracował m.in. w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie przez cztery lata odpowiadał za działania komunikacyjne towarzyszące debiutom giełdowym w ramach „Akcjonariatu Obywatelskiego”. Absolwent Kolegium MISH i Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Krzysztof Tomczyński – LinkedIn

 

 

ujda

Magdalena Ujda-Tarczyńska

Doświadczony Dyrektor z udokumentowaną historią pracy w branży public relations i komunikacji. Specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym, zarządzaniu kryzysowym, społecznej odpowiedzialności biznesu, planowaniu biznesowym i komunikacji kryzysowej. Silny profesjonalista z tytułem magistra zarządzania mediami i komunikatami (MA) uzyskany na MHMK Macromedia Hochschule für Medien und Komunikation.

 

 

Paulina Wiensak

Paulina Wiensak

Od 7 lat związana z marketingiem usług prawniczych. Była redaktorem naczelnym portalu dla branży ubezpieczeniowo-finansowej  beinsured.pl. Aktualnie współpracuję z kancelarią Traple Konarski Podrecki, gdzie odpowiada za komunikację zewnętrzną i kontakt z mediami. Absolwentka Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie, fanka squasha i Dawida Podsiadły.

Paulina Wiesnak – LinkedIn

 

 

52537800 2206206503041106 5101581713469865984 n

Paulina Żebrowska

Niezależna konsultantka PR, managerka i producentka. W branży mediów działa od ponad 10 lat. Pracowała dla marek takich jak Samsung czy Bank Polskiej Spółdzielczości. Wcześniej m.in. jako dziennikarka, redaktorka czy promotorka w instytucjach kultury oraz branży wydawniczej. Specjalizuje się w obszarze komunikacji biznesowej i społecznej odpowiedzialności biznesu, a także zarządzaniu reputacją, i planowaniu strategicznym. Głęboko wierzy, że rolą sektora biznesowego jest przewodzenie społecznej zmianie.

Do niedawna związana z agencją Dfusion Communication, gdzie jako account managerka odpowiadała za PR submarek Samsung Memory i Samsung Display oraz Professional Display. Obecnie współpracuje z agencją Sarota PR, gdzie odpowiada za business development i rozwój procesów kreatywnych, a także klientów z obszaru cybersecurity.

Paulina Żebrowska – LinkedIn

 

Comments

comments

41
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...