Nowa odsłona serwisu WP abcZdrowie

Informacja Prasowa - 10.01.2024
146

Na nowej stronie głównej WP abcZdrowie wygospodarowano miejsce dla większej liczby tekstów redakcyjnych

Serwis WP abcZdrowie zaprezentował odświeżoną odsłonę. Strona główna ma nowy, lżejszy graficznie i nowoczesny wygląd. Jest na niej więcej tekstów redakcyjnych, pojawił się także nowy moduł dla treści natywnych.

Na nowej stronie głównej WP abcZdrowie wygospodarowano miejsce dla większej liczby tekstów redakcyjnych. Zwiększono też dostępność formatów dla reklamodawców. Pojawiły się m.in. moduły dla treści natywnych oraz promujące cykle content marketingowe. Mają one ułatwiać użytkownikom nawigację po stronie oraz informować o nowych wydaniach Be Healthy Magazine i Bilansu Zdrowia, czy też nowych odcinkach cykli wideo.

Po analizie potrzeb naszych czytelników zdecydowaliśmy się na szereg zmian na stronie głównej serwisu. Zyskujemy nową jakość, dzięki której lepiej widoczne stają się wartościowe cykle redakcyjne
i treści premium współtworzone z naszymi ekspertami. To ważna zmiana również z perspektywy redakcji. Każdy odwiedzający stronę będzie mógł lepiej poznać dziennikarzy naszego serwisu
mówi Dorota Mielcarek, szefowa redakcji WP abcZdrowie.

Nowością są też liczniki konsultacji udzielonych przez ekspertów. W serwisie każdego dnia pojawiają się treści medyczne poparte wiedzą specjalistów, które ułatwiają codzienne dbanie o zdrowie. Aby jeszcze mocniej podkreślić ekspercki charakter serwisu, pokazano w nim liczniki konsultacji udzielonych przez ekspertów współpracujących z redakcją.

Bardzo się cieszę, że oddajemy użytkownikom bardziej nowoczesną i lżejszą graficznie stronę główną serwisu WP abcZdrowie. Naszym celem było znalezienie balansu w serwowaniu różnych typów treści. Teraz przejrzysta kategoryzacja zaspokoi potrzeby tych, którzy chcą poznać najnowsze osiągnięcia medycyny, szukają porady specjalisty, stawiają na profilaktykę czy zwyczajnie – chcą obejrzeć wideo
z jednego z naszych cykli. Wiele miejsca poświęciliśmy projektom content marketingowym, bo ich wdzięczna formuła skutecznie trafia do naszych użytkowników
mówi Anna Jakimiuk, Business Owner obszaru Zdrowie i Parenting.

Serwis WP abcZdrowie każdego miesiąca dociera do ponad 7 milionów użytkowników (Mediapanel – grudzień 2023 r.). Jego misją jest popularyzacja wiedzy o zdrowiu i zdrowym trybie życia, dostarczanie rzetelnych informacji, a także zachęcanie do dbania o zdrowie.

Comments

comments

146
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...