Nieagencja nowym klientem PR Calling

Informacja Prasowa - 24.09.2020
160

Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.

Nieagencja została stworzona przez Bartosza Wilima i Marcina Żukowskiego w 2019 roku. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Zajmuje się też m.in. tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych, realizacją kampanii reklamowych 360 czy kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych.

Nieagencja jest na rynku od niedawna, ale bardzo szybko się rozwija i ma ambitne plany. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie w obsłudze firm z branży marketingowej, aby wesprzeć realizację jej celów biznesowych – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Nieagencji i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiadają Marta Tyszer, PR & Communication Manager oraz Marta Święcicka, Senior PR & Communication Consultant.

Comments

comments

160
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...