Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja nowym klientem PR Calling
Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
Nieagencja została stworzona przez Bartosza Wilima i Marcina Żukowskiego w 2019 roku. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Zajmuje się też m.in. tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych, realizacją kampanii reklamowych 360 czy kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych.
– Nieagencja jest na rynku od niedawna, ale bardzo szybko się rozwija i ma ambitne plany. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość wykorzystać naszą wiedzę i doświadczenie w obsłudze firm z branży marketingowej, aby wesprzeć realizację jej celów biznesowych – komentuje Katarzyna Dworzyńska, Head of Business, PR Calling.
W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Nieagencji i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.
Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiadają Marta Tyszer, PR & Communication Manager oraz Marta Święcicka, Senior PR & Communication Consultant.
Comments
