Netto wzmacnia swój zespół marketingu

Informacja Prasowa - 01.09.2021
115

Netto wzmacnia swój zespół marketingu

Netto wzmacnia swój zespół marketingu

Wraz z dynamicznym rozwojem sieci, Netto rozbudowuje swoją strukturę osobową, pozyskując kolejnego doświadczonego managera do zespołu marketingu. Mowa
o Błażeju Piotrowskim, który w sierpniu tego roku rozpoczął pracę dla Netto, obejmując odpowiedzialność m.in. za działania digitalowe, zakup mediów oraz ich optymalizację.

Błażej Piotrowski posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży marketingowej i reklamowej. Współpracował ze średnimi i dużymi markami, takimi jak m.in.: Play (Telecom), Opel, Citroen, Continental, Hebe, Pedigree, Pepco, Tempur, Łomża czy YES. To ekspert, strateg i menedżer z umiejętnościami w zakresie marketingu cyfrowego, analityki i strategii marketingowej, popartymi szeroką wiedzą z zakresu ekonometrii, atrybucji danych i konwersji online na offline.

W ostatnim czasie Piotrowski pełnił rolę Head of Growth, a poprzednio SEO Managera w domu mediowym MediaCom, by w sierpniu tego roku objąć stanowisko Digital&Media Managera w Netto. Tym samym odpowiada za całościową strategię działań w obszarze digital, w tym za zakup mediów i optymalizację.

– Netto dołącza do pierwszej ligi wśród sieci handlowych w Polsce. Coraz większy zasięg działania, pozyskanie kolejnych grup klientów oraz potrzeba umacniania pozycji na wysoce konkurencyjnym rynku to obszary, które wymagają odpowiedniego wsparcia w zakresie komunikacji marketingowej. Dlatego postawiliśmy na wzmocnienie zespołu odpowiedzialnego za marketing, zwłaszcza w obszarze kompetencji, które dziś mają kluczowe znaczenie – komentuje Filip Fiedorow, CMO Netto. – Jestem przekonany, że w tym składzie możemy sprostać wyzwaniom, które stoją przed nami, osiągając wyniki przekładające się na coraz silniejszą pozycję Netto na rynku – dodaje.

Comments

comments

115
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...