NAV agency wygrywa przetarg na obsługę aktywacji loteryjnych BSH

Informacja Prasowa - 10.05.2022
233

Agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. (Siemens, Bosch).

Agencja kreatywna NAV agency poszerzyła swoje portfolio klientów o BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o. (Siemens, Bosch). Odpowiadać będzie za kompleksową obsługę wszystkich aktywacji loteryjnych, które będą organizowane przez największego producenta sprzętu AGD
w Europie.

Współpraca pomiędzy BSH a NAV agency została zawiązana na podstawie przetargu wygranego agencję jesienią 2021 roku. Pierwsze trzy aktywacje loteryjne, prowadzone przez agencję wystartowały już w pierwszym kwartale tego roku.

– Cieszymy się, że tak duża firma jak BSH zaufała nam i powierzyła zadania związane z prowadzeniem działań marketingowych i loteryjnych – mówi Tomasz Seremet, Activation Manager w NAV agency. –  Dotychczasowe portfolio, bogate w aktywacje loteryjne, dobre opinie na rynku oraz odpowiedni stosunek jakości do ceny pozwoliło nam zdobyć przewagę i wygrać przetarg.

BSH jest wiodącym producentem sprzętu gospodarstwa domowego w Europie i jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens, Gaggenau. Obecnie BSH posiada 40 fabryk w Ameryce Południowej, Ameryce Łacińskiej, Azji i Europie, z czego aż 6 w Polsce. W 2021 roku spółka osiągnęła rekordowe roczne obroty na poziomie 15,6 miliarda euro.

Comments

comments

233
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...