Naturalni w kuchni – Nowa aktywacja Bakoma naturalnie gęsty od H20 Creative

Informacja Prasowa - 25.02.2021
117

Naturalni w kuchni - Nowa aktywacja Bakoma naturalnie gęsty od H20 Creative

„NATURALNI W KUCHNI”– NOWA AKTYWACJA BAKOMA NATURALNIE GĘSTY OD H2O CREATIVE

Aktywacja jest częścią nowej strategii komunikacji marki, której celem jest, obok zwiększenia rozpoznawalności nowego opakowania produktu, zbudowanie różnorodnych i atrakcyjnych dla konsumenta kontekstów konsumpcji. Działania realizowane są z zaangażowaniem ambasadorki – Katarzyny Bosackiej.

Inspiracja oraz przeniesienie jej do życia konsumentów – to dwa główne filary startującej właśnie aktywacji „Naturalni w kuchni”. W jej ramach marka wraz z Katarzyną Bosacką chcą pokazać, że jogurt naturalny to ciekawy dodatek do wielu dań, począwszy od śniadania, a kończąc na kolacji. Dlatego też agencja przygotowała dedykowaną sesję zdjęciową oraz serię video poradników z udziałem ambasadorki, prezentującą propozycje pysznych i łatwych przepisów na codzienne dania dla całej rodziny.

Elementem, który ma zaktywizować fanów marki do realnego skorzystania z porad Katarzyny Bosackiej, jest kilkuetapowy konkurs kulinarny, w którym do wygrania co tydzień jest robot kuchenny oraz najnowsza książka autorstwa Katarzyny Bosackiej.

Aby zwiększyć zasięg, aktywacja będzie wsparta szeregiem działań digitalowych: komunikacją na kanałach SoMe własnych oraz ambasadorki, jak również kampanią zasięgową na największych portalach.

W ramach aktywacji powstał także dedykowany landing page www.naturalniewkuchni.pl oraz dedykowana komunikacja na profilu marki na Facebooku pod nazwą Kuchnia Jogurtowa.

H2O Creative jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie aktywacji – począwszy od konceptu, poprzez przygotowanie sesji filmowo -zdjęciowej, po realizację i koordynację konkursu.

Comments

comments

117
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...