MullenLowe Warsaw wzmocniła kreację i client service

Informacja Prasowa - 01.06.2023
5

Zatrudnienie nowych osób wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami

 

Dział kreacji agencji MullenLowe Warsaw powiększył się o doświadczoną art director Joannę Jurczak oraz team kreatywny, który tworzą Maja Korzeniewska i Zofia Szozda. Agencja wzmocniła także client service, do którego dołączyła Aleksandra Zientara.

Zatrudnienie nowych osób wynika z rozszerzenia współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), Bayer,  Maybelline New York (L’Oreal Polska), jak i nowymi – Douglas Polska czy Kinder (Ferrero Polska). – Mamy wspaniałą grupę klientów, którzy nieustannie oczekują od nas o świeżości myślenia – mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny MullenLowe Warsaw. – Wierzymy, że dzięki nowym talentom oraz ich nowatorskim pomysłom będziemy mogli proponować naszym klientom kreatywne rozwiązania, które zapewnią im pozycję leaderów na rynku – dodaje.

Dla Joanny Jurczak to powrót do agencji po kilku latach przerwy – pracowała w niej w czasie, gdy funkcjonowała pod szyldem Lowe GGK. Teraz jako art director tworzy team z copywriter Klaudią Brzezińską. Jurczak ma w sumie 12 lat doświadczenia pracy w branży. Zdobywała je także w MTV Networks, TBWA\, GPD i Agencji Subko. W portfolio ma projekty BTL, ATL i digital m. in dla takich marek jak Nivea, Knorr, Oriflame, Lidl, HBO, Raiffeisen Polbank, Axa, Plus, Auchan. Zna się także na animacji, tworzyła choćby oprawy graficzne dla programów VH1, MTV. Za projekty dla marki Sirène, którą współtworzyła otrzymała nagrody Dobry Wzór i Must Have.

Z kolei Maja Korzeniewska – jako junior art director i Zofia Szozda – junior copywriter, tworzą w MullenLowe team. Korzeniewska wcześniej pracowała jako freelancer dla teatru Soho i Mercedes Benz Group. Ukończyła Polsko Japońską Akademię Technik Komputerowych w Warszawie. Natomiast Zofia Szozda pracuje w branży od trzech lat. Zaczynała od stażu w kreacji w agencji H2O. Potem przeszła do Narodowego Instytutu Dziedzictwa – tu jej zespół za kampanię „Stocznia Gdańska warta UNESCO” został nagrodzony Złotym Spinaczem. Potem pracowała kolejno w agencji PR M&CC Consultants i była specjalistką od social mediów w hotelach Sheraton i Westin.

Aleksandra Zientara została zatrudniona jako junior account executive w zespole group account director Anny Stawskiej. Nowa junior account executive MullenLowe Warsaw w branży pracuje od listopada 2021 – wcześniej na takim samym stanowisku w agencji Still Like. Zdobywała tam głównie doświadczenie przy projektach CSR oraz koordynowała social media klientów.

Od lewej na dole: Joanna Jurczak, Aleksandra Zientara; na górze: Maj Korzeniewska, Zofia Szozda.

Comments

comments

5
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...