MSLGROUP broni tytułu najlepszej firmy konsultingowej w regionie!

Jerzy Ciszewski - 04.05.2016
23

Holmes Report ogłosił dziś listę 5 firm nominowanych do tytułu 2016 Eastern Europe PR Consultancies of the Year.

Holmes Report ogłosił dziś listę 5 firm nominowanych do tytułu 2016 Eastern Europe PR Consultancies of the Year. Wśród wyróżnionych agencji znalazła się MSLGROUP CEE, która tytuł najlepszej firmy Public Relations otrzymała w 2015 roku.

W uzasadnieniu nominacji Holmes Report napisał o intensywnej integracji sieci MSLGROUP w Europie Środkowo-Wschodniej. Oficjalna nominacja Sebastiana Hejnowskiego na stanowisko chief executive MSLGROUP CEE umocniła silną pozycję regionu w globalnych strukturach firmy. Holmes docenił zacieśnienie współpracy z siostrzanymi agencjami w ramach Grupy Publicis, co pozwoliło MSLGROUP poszerzyć wachlarz kompetencji i oferowanych usług. Już teraz MSLGROUP współdzieli z nimi takich klientów jak GSK, Samsung, Renault, OMV. W 2016 roku MSLGROUP zyskała silniejszą regionalną strukturę, wzbogaconą o 11 rynków, na których od lat operują agencje Grupy Publicis (Publicis, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, Starcom, ZenithOptimedia). Zarządzany z Warszawy region CEE obsługuje coraz więcej multimarketowych kampanii dla takich klientów jak Bristol Myers-Squibb (9 rynków), P&G (6 rynków), Siemens, Honeywell i Reckitt Benckiser (4 rynki).

W 2015-2016 roku staliśmy się ważnym uczestnikiem dyskusji o współczesnej komunikacji PR oraz edukatorem rynku. Dołączyliśmy do opiniotwórczych gremiów – od organizacji branżowych przez festiwale i konkursy dedykowane PR, reklamie i komunikacji zintegrowanej. Głos MSLGROUP CEE wyszedł daleko poza granice regionu i ramy zarezerwowane dla tradycyjnej komunikacji PR. Na poziomie biznesowym przyniosło to agencji nowych klientów, wzrost organiczny i zwiększenie marżowości projektów. – powiedziała Zofia Bugajna, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Przy nominacji do tytułu najlepszej agencji Holmes Report zwrócił uwagę także na takie nowe rozwiązania i produkty MSLGROUP jak platforma insightową People’s Lab i DiverCity, które skupia inspirujących  liderów opinii, ekspertów nauk humanistycznych i ścisłych, artystów, mogących dostarczyć nowych, nieszablonowanych rozwiązań klientom agencji. Holmes wymienił także nagrodzony tydzień temu Certyfikatem Doskonałości digitalowy newsroom MSLGROUP Brand Heart. Już teraz agencja może poszczycić się bowiem aż 3 zdobytymi nagrodami od Holmes report. Poza Certyfikatem MSLGROUP dostała In2 SABRE Award EMEA za swoją nową stronęhttp://www.mslgroup.pl/. Drugie In2 SABRE MSLGROUP otrzymała za najlepszy program skierowany do pracowników  – platformę zarządzania wiedzą MIND.

W sumie agencja ma już 3 nagrody, a może wyjść z 11!  W konkursie o Gold Sabre Awards nadal walczy 7 projektów, realizowanych dla klientów MSLGROUP na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. O tytuł najlepszych kampanii PR powalczą polskie projekty „Projekt Klub”, zrealizowany dla marki Ballantine’s (Pernod Ricard) i „Podwórka Nivea” (Nivea Polska) oraz w kategorii digital kampania Malmy „Kuchnia Dantego” (Grupa Maspex Wadowice). Ponadto wyróżnione zostały kampanie rumuńskiej MSLGROUP The Practice, agencji należącej do regionu CEE, którego hub mieści się w Warszawie. Drugie biuro MSL-u nominowane zostało za kampanię Samsunga „TommorowMe” oraz kampanię „Pierwsza Digitalowa Galeria SUHD”, „Uśmiech za uśmiechem przez 20 lat” – projekt zrealizowany dla McDonald’s i „Zakoduj swoją szansę”.

Najważniejsza, 11 nagroda, to obrona tytułu Najlepszej Firmy Konsultingowej w regionie CEE. Rozstrzygnięcie konkursu odbędzie się na gali SABRE Awards, organizowanej 25 maja w Berlinie. MSLGROUP EMEA jest liderem tegorocznych nominacji z 18 wyróżnionymi kampaniami, które pokonały 2400 zgłoszeń z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Także w kategorii najlepszych agencji regionalnych MSLGROUP okazała się najwyżej notowaną, Holmes Report poza regionem CEE nominował także biura MSL odpowiadające za Afrykę, kraje nordyckie, Niemcy i Włochy.

MSLGROUP

Nasza praca to tworzenie i dostarczanie klientom wartości, która polega na łączeniu umiejętnego sprawiania bycia słyszanym (poprzez zaangażowanie) z siłą przekonywania (poprzez stosowność).

Dzisiaj żyjemy w świecie realnych społeczności, w którym jednostki z chęcią angażują się
w relacje z innymi ludźmi, markami i organizacjami. Nawiązują znajomości, prowadzą rozmowy i dzielą się z nimi informacjami – ale tylko z tymi podmiotami, które w zamian za ich czas i atencję oferują im konkretną, oczekiwaną wartość.

Jesteśmy pasjonatami nauki i sztuki słuchania oraz angażowania ludzi. Z wyczuciem,
ze zrozumieniem i z odpowiedzią, że jest to przydatne i wartościowe. Pomagamy firmom, markom i organizacjom przejść od kampanii do narracji, od narzucania się do angażowania, od konsumentów do społeczności.

Zrealizowaliśmy dla nich kilkadziesiąt kampanii, które zmieniły ich pozycję rynkową. Zdobyliśmy za nie wiele nagród, w tym tę najcenniejszą, czyli przyznawaną przez prestiżowy Holmes Report tytuł 2015 Eastern European Consultancy of the Year.

Należymy do Grupy Publicis i zatrudniamy w Polsce blisko 100 konsultantów z wieloletnim doświadczeniem po stronie klienta, co gwarantuje zrozumienie branż, którym doradzamy. Nasze warszawskie biuro jest hubem na Centralną i Wschodnią Europę – w poprzednim roku otworzyliśmy biura w Rumunii, Bułgarii i Słowenii.

Print

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...