Monika Garbacz i Antonina Napiórkowska awansowały w Saatchi & Saatchi

Informacja Prasowa - 14.11.2023
57

Awanse w dziale Brand Management agencji wpisują się w dalszy rozwój oferty consultingowej i technologicznej Saatchi & Saatchi

Monika Garbacz oraz Antonina Napiórkowska awansowały na stanowiska Integrated Communication Supervisorek. Do ich głównych zadań należeć będzie samodzielne prowadzenie zintegrowanych kampanii komunikacyjnych w obszarach ATL, digital/social media oraz działań influencerskich.

Awanse w dziale Brand Management agencji wpisują się w dalszy rozwój oferty consultingowej i technologicznej Saatchi & Saatchi, której celem jest wspieranie klientów w działaniach omnichannelowych prowadzonych na różnych platformach, gdzie marka buduje relacje ze swoimi odbiorcami.

Monika Garbacz pracuje w branży reklamowej od 11 lat, do zespołu Saatchi & Saatchi dołączyła latem 2015 roku jako Senior Account Executive wzmacniając team obsługujący Carrefour Polska. Od tego czasu dwukrotnie awansowała: najpierw na stanowisko Account Managera, w 2022 roku na Senior Account Managera. Ma na swoim koncie nagrody, m.in. złote Effie za kampanię „Bonjour w Carrefour”, srebrną nagrodę KTR za kampanię długoterminową „Napoleon w Carrefour” oraz brąz w konkursie specjalnym Best of Facebook za walentynkowy projekt dla tej samej marki. Obecnie stoi na czele teamu client service pracującego dla Douglas Polska. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencjach Galileo Interactive oraz Blueberry (obecnie Agencja Warszawa) pracując m. in. dla klientów takich jak: Amnesty International, Coca-Cola, DoubleTree by Hilton, L’Oreal, Mars, Orange czy RWE Polska/innogy.

Antonina Napiórkowska z branżą reklamowo-marketingową od 10 lat. Pracę w Saatchi zaczęła w 2018 roku jako Account Executive. Od początku dała się poznać jako samodzielna i rzetelna liderka projektów. Wszechstronne doświadczenie pozwala Antoninie sprawnie poruszać się we wszystkich dziedzinach komunikacji, w swojej pracy łączy wiedzę digitalową, technologiczną oraz ATL. Dzięki swojemu silnemu zaangażowanie oraz energii szybko stała się jedną z najbardziej cenionych członkiń agencji, w tym dynamicznie rozwijającego się zespołu new bussinessowo-projektowego. Antonina pracę zawodową łączy z pasją behawiorystki. Na styku obu tych przestrzeni powstają nietuzinkowe i nagrodowe projekty, jak chociażby tegoroczny „Singielka w Twojej okolicy” dla Schroniska Na Paluchu.

W swojej karierze miała okazję pracować dla takich klientów jak: Mattel, iSpot, DeLonghi. Kenwood, Braun, GSK/Novartis (Theraflu, Voltaren, Rutinoscorbin, Orofar), Rodowita, Eucerin, Santander Consumer Bank.

Comments

comments

57
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...