Międzynarodowe spotkanie partnerów globalnej sieci PROI w Warszawie

Informacja Prasowa - 14.10.2016
9

24/7Communication gospodarzem spotkania partnerów globalnej sieci PROI w Warszawie

Do Warszawy przybyło aż 70 przedstawicieli wiodących agencji z regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, którzy podczas dedykowanych warsztatów oraz paneli tematycznych dzielą się wzajemnym doświadczeniem, praktyką i najciekawszymi case’ami. Poruszane są przede wszystkim kwestie trendów rynkowych, tego jakie wyzwania czeka biznes komunikacji i marketingu oraz jak sobie z radzić z wyzwaniami w obszarach zarządzania, rekrutacji, sprzedaży i realizacji kampanii zintegrowanych.

Podczas warsztatów uczestnicy mieli okazję dyskutować na temat innowacji w obszarze digital, wymieniając tym samym wzajemne inspiracje nie tylko pod względem cyfrowych i webowych rozwiązań strategicznych, ale również kierunków rozwoju digital marketingu i virtual reality.

24/7Communication jako agencja komunikacji zintegrowanej, jedyny polski partner PROI i gospodarz spotkania jesteśmy zaszczyceni możliwością goszczenia tylu liderów w jednymi miejscu. Inspiracje, które są owocem tych warsztatów, z pewnością będziemy wdrażać w naszych realizacjach – podkreśla Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication oraz wiceprezes EMEA PROI Worldwide i dodaje – Odbywające się regularnie europejskie i globalne spotkania PROI to dla nas wszystkich moment, aby porozmawiać o innych kwestiach niż codzienne prowadzenie wspólnych sieciowych projektów czy wymiana agencyjnego know-how. Dodatkowo cieszy nas, że od kilku lat udaje nam się rozszerzać nasze spotkania również o obecność innych przedstawicieli agencji niż partnerzy.

Spotkania PROI w różnych zakątkach świata to również okazja do spotkania i zapoznania się z lokalnymi ekspertami. Również w Warszawie swoim doświadczeniem w obszarze rozwiązań cyfrowych i kampanii digital podzielili się: Bartosz Pucek, Kierownik Projektów Cyfrowych i Mobilnych w Axel Springer i  Adam Stachowski, CEO VR Premium. Z kolei Magdalena Pawelec, Marketing Operations Manager CEEMEA 3M przybliżyła kwestie współpracy na linii Klient-Agencja oraz rozwiązania operacyjne wdrażane w komunikacji regionu CEEMEA dla 3M – lidera w sektorze przemysłowy, oferującym innowacyjne rozwiązania technologiczne.

PROI to założona w 1970 roku największa międzynarodowa organizacja zrzeszająca 90 niezależnych agencji PR z całego świata, które łącznie obsługują ponad tysiące Klientów na całym świecie i ponad  6000 konsultantów. Partnerzy PROI mają swoje biura w 162 miastach na świecie między innymi: w Nowym Yorku, Los Angeles, Berlinie, Brukseli i Tokio. Partnerzy PROI to przede wszystkim platforma wymiany doświadczeń, wiedzy i realizacja międzynarodowych projektów. Polskim Partnerem PROI jest Agencja 27/7Communication, która, w ramach projektów regionalnych szczególnie blisko współpracuje z agencjami ze Środkowo-Wschodniej Europy (Czechy, Słowacja, Austria, kraje bałtyckie oraz Węgry).

 

Comments

comments

9
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...