Michał Pol w nowych spotach marki Betclic.

Informacja Prasowa - 08.05.2023
65

Bukmacher promuje kampanię „Zakłady lepsze od innych”

Czołowa firma bukmacherska na polskim rynku, Betclic, rozpoczęła kampanię wizerunkowo-produktową „Zakłady lepsze od innych”, reklamującą nowy, czasowy produkt – Boosted Odds. W przygotowanych przez markę spotach reklamowych występuje znany dziennikarz sportowy, Michał Pol.

Trzy nowe spoty Betclic prezentują historie, w których dwóch przyjaciół zawiera między sobą nietypowe zakłady – na przykład o zjedzenie bardzo ostrej papryczki. Utrzymane w zabawnej formie filmy puentuje Michał Pol. Dziennikarz zaprasza widzów do skorzystania z nowej oferty specjalnej bukmachera, Boosted Odds. W jej ramach od 8 do 21 maja Betclic podwyższa kursy na wybrane zdarzenia ze świata sportu, kultury i influencerów.
Nowe spoty Betclic nawiązują stylistycznie do pozostałych materiałów przygotowanych na potrzeby platformy komunikacyjnej „Wybierz swój kurs”, w ramach której marka zrealizowała już kampanie takie jak „Misje do ogarnięcia” czy „Monster odds”. Betclic odchodzi od stereotypowego ukazywania gry w zakładach bukmacherskich i podkreśla, że to przede wszystkim niezobowiązująca rozrywka dla każdego, nie tylko dla osób z dużą wiedzą o sporcie. W spotach wyprodukowanych dla kampanii „Zakłady lepsze od innych” ta konwencja jest utrzymana.
Trzy filmy reklamujące produkt Boosted Odds będą emitowane na powierzchniach reklamowych w Internecie, kanałach social media oraz z wykorzystaniem influencer marketingu.
– Rozrywka oraz poszukiwanie własnego kursu są od zawsze w DNA marki Betclic. Dlatego z zadowoleniem opracowaliśmy z naszymi Partnerami kampanię produktową „Zakłady lepsze od innych”, którą promujemy trzema nowymi, wyjątkowymi spotami reklamowymi. To kolejna kampania, w której wykraczamy poza standardy rynkowe i działania konkurencji opowiadając o zakładach bukmacherskich w bardzo luźnym tonie – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager
Betclic Polska.
Za opracowanie kampanii „Zakłady lepsze od innych” dla marki Betclic odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty stworzył dom produkcyjny F25.
– Jako partner kreatywny Betclic mamy za zadanie długoterminową budowę marki i jej pozycjonowanie jako wiodącego bukmachera na polskim rynku. Najnowsza kampania, pomimo swojego taktycznego charakteru, wpisuje się w tę misję wzmacniając przekaz marki i jej dowcipny tone of voice – powiedział Pablo Dominguez Agregan, Group Creative Director w 180heartbeats + Jung von Matt.

Comments

comments

65
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...