Michał Iwan nowym Dyrektorem Marketingu w agencji digital marketingu Tigers

Informacja Prasowa - 02.11.2023
222

Michał Iwan jako lider zespołu marketingu Tigers, będzie odpowiedzialny za jego wzmocnienie oraz szereg działań promujących agencję

Michał Iwan, dotychczasowy dyrektor marketingu Runmageddonu, z początkiem listopada rozpoczyna pracę w agencji digitalowej Tigers. Jako lider zespołu marketingu Tigers, będzie odpowiedzialny za jego wzmocnienie oraz szereg działań promujących agencję.
Michał Iwan ostatnie dwa ostatnie lata związany był z największym w Polsce organizatorem biegów z przeszkodami Runmageddon. Teraz zmierzy się z wyzwaniem zbudowania najskuteczniejszego zespołu marketingu w topowej agencji digital marketingu, z którą dotychczas współpracował jako klient.
– Dołączam do Tigers z dużym apetytem na zmiany i planami rozbudowania działu marketingu. To duże wyzwanie. Liczę jednak, że pomoże mi fakt, że znam Tigers od wielu lat. Śledziłem poczynania agencji od samego początku, kiedy jeszcze nazywała się Social Tigers, korzystałem z jej szkoleń, kursów, treningów. Czuję się tygrysem nie od dziś. Znam i podzielam filozofię agencji. Cieszę się, że dołączam do organizacji, w której jedną z nadrzędnych wartości jest klientocentryzm. I to właśnie w jego duchu zamierzam opowiadać kolejne ciekawe historie współpracy agencji z jej klientami. – mówi Michał Iwan.

Fot. Dorota Woźniczka/Tigers

Fot. Dorota Woźniczka/Tigers

Michał Iwan stanowisko Marketing Director Tigers objął z dniem 2. listopada. Wcześniej Iwan pracował m.in. jako specjalista ds. komunikacji marketingowej w Wyjątkowym Prezencie i marketing manager w Extreme Warrior Park.
– Dla nas to bardzo ważny transfer. Wierzę, że doświadczenie Michała jako klienta Tigers, pozwoli nam jeszcze skuteczniej opowiadać rynkowi naszą klientocentryczną strategię, to co i jak robimy dla naszych klientów. Od zawsze stawiamy na transparentność i odwagę w działaniu. Michał Iwan to tym samym pefect match! Jestem dumna, że pozyskaliśmy na to ważne stanowisko tak mocnego zawodnika. – komentuje Karolina Kawska, CEO agencji.
Nowy Dyrektor Marketingu Tigers przyznaje, że do decyzji o zmianie miejsca pracy przyczyniła się potrzeba nowych wyzwań:
– Mam poczucie, że odchodzę z Runmageddon w dobrym czasie – w momencie, w którym marka ma silną i stałą pozycję na rynku. Dołączyłem do Runmageddonu chwilę po pandemii i moim głównym zadaniem było stworzyć silny dział marketingu, gotowy pokonywać każdą przeszkodę i inicjować trendy na rynku marketingu eventowego. Czuje się spełnionym człowiekiem, gotowym na kolejne wyzwania! Przez ostatnie 2 lata pracowałem po stronie klienta, znam jego perspektywę, rozumiem jego oczekiwania. Liczę, że ta wiedza i doświadczenie pozwolą mi jeszcze lepiej opowiadać o historii i doświadczeniach klientów Tigers. – podsumowuje Iwan.

Fot. Dorota Woźniczka/Tigers

Fot. Dorota Woźniczka/Tigers

Michał Iwan będzie pracował w Tigers w zespole Groth prowadzonym przez Milivoja Puskara.
– To, co najbardziej mi imponuje w Michale to ogromne zaangażowanie w projekty, których się podejmuje i jego głód zwycięstwa. Niezwykle cenne jest doświadczenie, które zdobył pracując w Runmageddonie w niełatwym dla branży sportowej okresie po pandemii. Co jednak warte podkreślenia, Michał przechodzi do agencji Tigers po uzgodnieniu warunków transferu po obu stronach. Nadal partnersko współpracujemy z Runmageddonem, a dzięki Michałowi, który doskonale zna obie marki, współpraca ta ma szansę wejść na zupełnie nowy poziom. – dopowiada Milivoj Puskar, Head of Growth Tigers.

Comments

comments

222
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...